FANDOM

Air Nomads emblem Airbending emblem
"Witamy! Jestem Ikki, to jest Jinora i Meelo. Mamy bardzo wielką rodzinę, i jesteśmy bardzo zadowoleni, że jesteś częścią niej."
— Ikki do Rohana
Rohan to czwarte dziecko i najmłodszy syn Tenzina i Pemy. Pojawia się w Legenda Korry. Ma dwie siostry i brata. Rohan póki co jest małym niemowlęciem. Widać jednak, że jak jego ojciec ma czarne włosy. Można dostrzec, że ma zielone oczy po matce.

Historia Edytuj

Rohan urodził się podczas wojny w Mieście Republiki, gdy wyspa powietrza był atakowana przez Amona. Zaraz po urodzeniu przybiegł Tenzin i razem z żoną nadali mu imię Rohan. Rohan według Katary to kolejny mag powietrza w rodzinie Tenzina i Pemy.

Tenzin and Rohan

Tenzin z Rohanem

Na sześć miesięcy, Rohan, wyjazd po raz kolejny do Południowego Plemienia Wody z rodziną, tym razem na lodowcu Spirits Festiwalu i siedział z babcią Katara podczas Royal święta. Później, po Korra oddalił jego ojca, jak jej nauczyciel wyjechał wraz z rodziną do Południowej świątyni powietrza na wakacjach, i przybył do świątyni w tkanej przewoźnika tyłu dziecka z matką. Później usiadł na kocu na tarasie, czuwał nad jego matką i ciotką Kya gdy jego siostra Ikki wróciła do świątyni. Kilka dni później, gdy patrzył z resztą swojej rodziny, jak jego brat skierował powietrzną wyświetlacz wykonywanych przez skrzydlatego katta lemurów, że mieszkał w świątyni.

Nowa Era Edytuj

Po wydarzeniach z Harmonicznej Konwergencji Rohan zostal z Kya i Pema na wyspie. Kiedy Kya go pieścila on zwymiotował na nią.

Magia: Edytuj

W pierwszym odcinku Katara powiedziała do Pemy ,,..widze w twojej przyszłości kolejnego maga powietrza''. Więc zapewne gdy Rohan podrośnie ujawni sie jego talent, którym najprawdopodbniej jest magia powietrza.

Drzewo genealogiczne Edytuj

Kanna

Pakku

Hakoda

Kya

Sokka

Katara

Aang

Bumi

Kya

Tenzin

Pema

Jinora

Ikki

Meelo

Rohan

Ciekawostki Edytuj

  • Rohan jest pierwszym noworodkiem pokazanym w Legendzie Korry i czwarty z obu serii, inne to Yue, Nadzieja i Aang.
  • Rohan to nazwa królestwa z hitowego filmu i ksiazki Władca Pierścieni.
  • W przeciwieństwie do rodzeństwa, nie ma pewności czy Rohan faktycznie urodził się jako jest mag powietrza.
  • Tak jak rodzeństwo, ma czarne włosy po matce.
  • Jako jedyny z rodziny, ma zielone oczy Pemy.