FANDOM

Real-world
Odcinek-Rozjemcy
"Rozjemcy"
Informacje
Księga

Duchy

Odcinek

17/52

Premiera
(Polska)

25 lutego 2014

Położenie odcinka
← Poprzedni

Wojny domowe, część 2

Następny →

Przynęta

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Rozjemcy (ang. Peacekeepers) to siedemnasty odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 4 października 2013 roku w Stanach Zjednoczonych i 25 lutego 2014 roku w Polsce.

streszczenie Edytuj

Gdy prezydent Stanów Rzeczypospolitej odmawia pomocy  Korra postanawia wziąć sprawy w swoje ręce... 

Opis Edytuj

Po długiej podróży , Korra , Mako , Bolin , Asami i Varrick końcu przyjechać w Republic City. Lin Beifong jest tam czeka na nich i opisuje, jak będziepeace march , że noc na poparcie Południowego Plemienia Wody i zadań Mako , aby być tam , aby utrzymać pokój . Korra decyduje się także, ale Mako mówi jej, że to może nie być taki dobry pomysł . Varrick informuje Korra , że był w stanie zabezpieczyć się na spotkanie z prezydentem Raiko , prezydenta Republiki City. Postanawia pójść i dowiedzieć się więcej podczas Asami idzie sprawdzić na przyszłych Industries. Bolin jest następnie podjęte przez Varrick do niego dołączyć i " doświadczenie miasta Czeska w nocy " .

200px-Unalaq ordering Korra's capture

Unalaq rozmawia ze swoimi dziecmi

Down in bieguna Południowego , Unalaq zostaje poproszony przez swojego doradcy wojskowego , że rebelianci ukrywają się w górach , ale on odrzuca je jako zagrożenie i mówi jego doradca skupić się na bezpieczeństwie portalu duchów. Jakodoradca pozostawia do wykonywania jego rozkazów, Desna i Eska wprowadzić , Eska wciąż w sukni ślubnej i nadal z nią zawiedli włosy i makijaż z jej dążeniu Bolin . Zapytany , Unalaq ujawnia, że ​​pomimo mówiąc Korra inaczej , musi ją aktywować Northern portalu. Eska , wierząc, że Korra ukradł Bolin z dala od niej , przysięga, aby ją z powrotem przy życiu.

Tymczasem w południowej Air Temple, Meelo próbuje trenować poki przewrócić przez demonstrację , której Tenzin pochwala . Po Meelo undeservingly nagradza Poki , Tenzin podchodzi i oferuje go nauczyć , jak byćtrenerem mistrzem. Meelo podnieceniem zgadza .

Na ulicach Republic miasta, obywatele Southern przyzwoity maszerują niedaleko Plemienia Wody Południowego
200px-Southern Water Tribe Cultural Center bombing

W czsie sw zaatakowano ratsz

Centrum Kultury , prowadzona przez Korra i trzymając świece i znaków , ale są spełnione przez wściekłych obywateli Northern przyzwoity z boku ulicy. Mako jest stojący na straży w pobliżu , gdy dwa podejrzanych mężczyzn opuścić Centrum Kultury i spróbuj uciec jak dyskretnie , jak to możliwe . Kiedy jeden z mężczyzn kroków na puszkę Mako odwraca się i nakazuje im przestać , aleczłowiek po prostu odwraca się i naciska przycisk napilocie on trzyma , wyruszając do wybuchu wewnątrz Centrum Kultury , które Mako stara się kontrolować za pomocą firebending . Każdy patrzy na płonące piekło w zdumienie , przede Korra i Lin Beifong . Mako goni ludzi korzystających firebending ataków , aby spróbować je zatrzymać , ale jeden człowiek blokuje ataki , okazuje się byćfirebender . Mężczyzna trafiony przez jednego z ataków , upuszczającpilocie, a następnie wchodzi do pojazdu silnikowego z pomocą jego wspólnika , podczas gdy inny mężczyzna prowadzi je. Mako odbiera pilota , a następnie spotyka się z Korra , który stara się ugasić ogień z waterbending . Korra stwierdza, że​​Północ jest poza kontrolą, ale Mako sugerują, żePółnoc nie może być odpowiedzialny za zamach , gdyż ujrzał firebender ucieka .

Poza Arena Pro- gięcia Bolin i Varrick przyjazd w limo i są fotografowane . Następnie postępować w środku areny i do gniazda skrzynki , alefan anonse Bolin i zwraca go, powodując zamieszanie w tłumie . Shiro Shinobi nazywa Bolin na szybki wywiad , gdzie Bolin stopniowo traci tłum , ale szybko odzyskuje poparcie , mówiąc kilka słów w ekscytującym głosem. Varrick odkrywa , że on zrozumiał prawdziwe powołanie Bolin jest .

Następnego dnia, Korra i Varrick pójść do Raiko . Po usłyszeniu o jak Unalaq najechał Biegun Południowy , Raiko mówi, że nie może przynieść Zjednoczonych Sił Zbrojnych do walki na północy, wierząc, że taki spór może być rozwiązany dyplomatycznie pomiędzy dwoma stronami . Korra zaczyna protestować, ale Raiko stoi za jego decyzję , nawet po Varrick wywołuje wydarzenie w Centrum Kultury wnocy, a prezydent prosi ich zostawić .

Korra and Mako argue

Mako kłóci sie z Korrą

Korra idzie do mieszkania Mako i wyjaśnia do Mako reakcję prezydenta , ale Mako mówi, że Raiko nie może wysłać żołnierzy do walki w wojnie , że nie ma nic wspólnego z . Korra jest rozgniewany przez Mako biorących stronę Raiko , ale Mako podkreśla, że nie bierze strony lub pracy przed nią. Zwraca uwagę , że nie pomaga jej przejść żołnierzy do południa , ale on nie chce kontynuować twierdząc , że jest on po prostu wykonuje swoją pracę jako oficer i Korra gniewnie wybiega .

Na jachcie Varrick za , Korra i Asami rozmawiać Varrick o tym, co zrobić, aby uzyskać poparcie dla Południa i zapisać Future Industries . Varrick wpada na pomysł, aby przejść w prawo do wojska , aby uzyskać wsparcie i Asami może wysyłać jakieś czołgi mecha południe do zwiększenia sprzedaży i wesprzeć Południe . Varrick pokazuje również Korra i Asami jego film propagandowy aby Republic Miasto wspierać południa, i ujawnia część Bolin jako Southern bohatera imieniem Nuktuk .

Powrót do mieszkania , Bolin mówi Mako o planie Varrick , podczas gdy Mako jest przerzucanie przez książkę przestępców szukających człowieka widział w zamachu , ale Mako naprawdę nie wydaje się być słuchanie aż Bolin wspomina, że ​​Korra będzie spróbować uzyskać Iroh walczyć Unalaq , który Mako myśli jeststraszny pomysł . Bolin odwraca stronę w książce i Mako rozpoznaje sprawcę i ucieka , aby pokazać Chief Beifong .

Na południowym Air Temple, Tenzin uczy Meelo jak trenować poki poprzez ustanowienie dominacji , ale nie idzie tak dobrze w pierwszym dla Meelo , jak go łaskotało przez Lemur katta skrzydlatego . Później Meelo realizuje samotności , że pochodzi z bycia " alpha lemur ", do którego Tenzin może dotyczyć

200px-Raiko and Lin

Lin rozmawia z Prezydentem

Prezydent Raiko jest w środku spotkania z Lin Beifong wewnątrz posterunku policji , kiedy Mako spacery i ujawnia jego przełom o sprawie zamachu bombowego . Następnie otrzymuje złe rady do podjęcia informacji Beifong od razu, dla których jest on wyrzucał . Mako to daje informacje do Lu i Gang temat sprawcy będącegoczłonkiem Agni Kais , a on pyta, czy znaleźli się nic opilocie , który znalazł , ale oddalenie dochodzenie , przekonana, że​​Północ jest odpowiedzialny . Mako wraca do biurka , jakprezydent idzie się i podszedł do niego. Mako Raiko uznaje wysiłki i pyta go, czy nie ma żadnych informacji o cokolwiekAvatar i Varrick spiskują . Jak Raiko zaczyna odchodzić , Mako nazywa go i niepewnie mówi, że istnieje coś, co powinien wiedzieć .

200px-Raiko ordering Iroh

Kłótnia z prezydentem

Korra potem idzie do generalnego Iroh , którzy początkowo zobowiązuje się świadczyć pomoc wojskową na południu , ale zostaje przerwany przez Raiko , który przypomina mu, że jeśli wyjdzie bez pozwolenia, Iroh będzie sądem wojennym . Raiko przypomina również, że Korra Avatar nie nakazuje wojska Rzeczypospolitej i ostrzega ją, by nie pójść za jego plecami ponownie. Iroh daje Korra alternatywne rozwiązanie , aby przejść do Narodu Ognia i porozmawiać bezpośrednio z Pożarnej Pana, ponieważ ona i dziadek Iroh jest zawsze byli bliskimi przyjaciółmi z Avatar i Południowego Plemienia Wody .

Varrick jest zajęty filmowanie " Nuktuk ," kiedy Korra pokazuje się , mówiąc Bolin oglądać Naga , podczas gdy ona jest w Narodu Ognia . Korra wyjaśnia jak Raiko pojawił się i zniszczony plan zdobycia General Iroh pomóc , twierdząc , że ktoś zdołał wybić prezydenta off . Bolin ujawnia, że ​​on powiedział Mako , z którego Korra podpowiada , że musi powiedzieć Raiko i burzę z pokoju w wściekły gniew .

Tymczasem Meelo pokazuje całą swoją rodzinę , w tym ciotki i wujka , jak on przeszkolony poki . Wszyscy są pod wrażeniem , a następnie Meelo ujawnia , że faktycznie przeszkolonych wszystkie lemury , bo pokazuje, by dowodzić całą trzodę z nich. Tenzin następnie mówi Meelo że powinien zapomnieć o szkolenie i po prostu dobrze się bawić z poki .

Korra dumped

Korra placze gdyz Mako zerwał z nia

W Komendzie Głównej Policji , popiersia Korra przez drzwi , rozwścieczony Mako ratting ją. Mako próbuje wyjaśnić , ale punkty Korra , że zdradził ją i jej rodziny , a ona wybuchy jego biurko z drogi z airbending . Oba państwa , jak każdy z nich ma zadanie do wykonania , adruga jest zahamowanie ich od tego , i Mako niechętnie zrywa z nią , pozostawiając Korra uciekać scenę w łez. Beifong wychodzi z gabinetu i widzi szczątki i pyta, co się stało. Po Mako mówi jej, że zerwał z Awatara . Ona zapewnia go , że dostał się łatwe w porównaniu do tego, co zrobiła Air Temple wyspie po Tenzin z nią zerwał .

Korra trying to calm a dark spirit

Korra probuje uspokojic ducha w Stanie Avatara.

Na drodze Korra do Narodu Ognia w motorówki , ona odkryta przez Desna i Eska , którzy jadą narty wodne . Korra zwalcza bliźniaków przy użyciu wszystkie elementy z wyjątkiem ziemi , ale w końcuciemny duch odnajduje ją także. Po zapukał go do wody przez ducha , Korra przechodzi do próby i spokój ducha przy użyciu techniki Unalaq za oczyszczania , podczas gdy w państwie Avatar , ale nie w pełni skuteczne iduch atakuje Korra , przełykając ją i przeciągając ją w dół pod morze . Po obejrzeniu tego , bliźniacy opuścić scenę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki