FANDOM

Regulamin.png
Nieoficjalne tłumaczenie

Źródło informacji, na podstawie których napisano poniższy artykuł, nie ma oficjalnego polskiego tłumaczenia, a zawarte tutaj informacje zostały przetłumaczone przez autora strony.

Ruch Przywrócenia Pokoju
Ruch Przywrócenia Pokoju
Informacje chronologiczne
Poprzednie
wydarzenie

Stuletnia Wojna

Następne
wydarzenie

Bitwa o Yu Dao

Informacje historyczne
Początek

101 AG

Miejsca

Kolonie Narodu Ognia

Skutki
Strony konfliktu
Dowódcy
  • Druzyna Awatara
  • Yu dao
Występy
Pierwsze pojawienie

Obietnica

Ostatnie pojawienie

Obietnica

Ruch Harmonia Przywrócenie była kampania usunąć obecność Narodu Ognia w Królestwie Ziemi, przenosząc Koloniści Narodu Ognia z powrotem do Narodu Ognia. Została zaproponowana przez Avatar Aang na Ziemi Króla Kuei ceremonii koronacji ponownie i został powitany okrzykami z obywateli Królestwa Ziemi. Jednak ruch ostatecznie doprowadziło do konfliktu między Ziemi Króla Kuei i Lord Ognia Zuko, pośredniczy Avatar Aang .

Historia Edytuj

150px-Kori's meteor hammer.png

Kori atakuje Zuka

Natychmiast po zakończeniu wojny, Zuko, Aang, i spotkali się, aby omówić Kuei przywrócenia pokoju. Zuko zobowiązała się pozbyć Królestwo Ziemi kolonii za wszelką cenę podczas Aang na ochotnika, aby zapewnić wszystko przebiegło spokojnie.Proces ten rozpoczął się bez incydentów przez prawie rok, jak wielu mieszkańców nowszych kolonii Narodu Ognia byli chętni do powrotu do domu. Jednak problemy pojawiły się, gdy przyszło do rozpadzie starszych kolonii, zmuszając mieszkańców Narodu Ognia, aby porzucić tylko o to nigdy nie wiadomo.

Z napięcia szybko rośnie, Kori Morishita, córka burmistrza Morishita w kolonii Yu Dao, podjął próbę podjęcia życia Zuko jest. Kiedy ujawnił swoje pochodzenie w ramach tego, co było najstarszym Królestwo Ziemi kolonii, które również stało się centrum oporu wobec Ruchu Harmonia Restoration, Zuko postanowił osobiście usunąć kolonii przechodząc do samego Yu Dao.Zaproszony przez burmistrza Morishita i żona Morishita, aby spędzić trochę czasu w kolonii, Lord Ognia Zuko zauważył, jak ze sobą powiązane obywatele obu państw stały się pracując razem, jak żyli w tych samych dzielnicach, a nawet małżeństwo siebie. Doprowadziło to Zuko porzucić ruch i wierzyć, że reformy kolonii było lepiej i mniej uciążliwy rozwiązaniem niż całkowitej rezygnacji.

Aang entering the Avatar State.png

Avatar Aang wchodzi w Stan avatara i grozi Zuko

On zabarykadował miasto, ogłaszając, że nikt nie był do opuszczenia lub wejść do miasta bez jego zgody. Gdy Aang przybył kilka firebending strażników zaatakował go i Katara.Bijatyka przyszedł do końca, gdy Zuko i Katara związany z nadziejami co duet zrezygnować.Przylot doprowadziło do bójki, podczas której Zuko zgodził się innej rozmowie z Ziemi Króla Kuei w nadziei na osiągnięcie przyszłego pokoju.Aang i Katara wyjazd z powrotem do Yu Dao ostrzec cywilów Ogień narodu zbliżającym góry, jednak nie byli w stanie przekonać ich do wyjazdu. Prawdziwe słowa Smellerbee, The Freedom Fighters weszła do miasta przez rozpraszać Aang z taran wabik podczas wiertło przebiło się przez ścianę, pogrążając Yu Dao do wojny.

Bojowników o wolność walczyli tłum protestujących aż Smellerbee i Longshot odkrył związek szyderstwa 'z Kori.Walka do końca, aż wydawało protestujących widziano sieje spustoszenie. Następnie obie armie Ziemi Brytania i Narodu Ognia przybył. Ogólne Jak błagał Aang zabić Zuko do opuszczenia przywódcy Armii Narodu Ognia i całkowicie wyłączone, ale Aang zaczął kłócić się z Jak.Aang przybył Yu Dao natomiast w awatarze państwa , oddzielając ziemię otaczającą całą kolonię , w ten sposób kończąc walkę . Wierząc Aang było go zabić , Zuko zdjął hełm , choćAvatar tylko pchnął dwie armie na obu stronach rozpadliny . Zuko został złapany w separacji i zaczął gwałtownie spada , prawdopodobieństwo śmierci . Jednak w ostatniej chwili , Aang złapał rękę Lord Ognia i uratował go od śmiertelnego upadku inaczej .

200px-Battle for Yu Dao.png

Wojsko Zuko atakuje Wojsko Król Kuei

A obaj przywódcy wspólnie , Aang wyjaśnił Kuei , że był nie tylko walki Narodu Ognia , alePlemię Wody , powietrza Nomads , asama Ziemia Brytania . On poszedł na powiedzieć , żeświat się zmienił , tak bardzo, żerozdzielenie czterech narodów, nie mógł już stosować w okresie powojennym , jak przedtem. Kuei realizowane Aang był w prawo i poszedł sprawdzić, Yu Dao dla siebie . W tym samym czasie , Zuko realizowane również, żewybór co uczynił było rzeczywiściedobry wybór , a niedziedzictwo nienawiści swego ojca , zmuszając go do omdlenia . Aang rozmawiał z Kuei poZiemi Król skończył zwiedzania miasta , a oni zgodzili się, że , po Zuko doszedł do siebie gehenny ,Ogień iZiemia Pan Król spotka ponownie negocjować przyszłość pozostałych koloniach , jak stało się jasne, nie mogli należeć do obu narodów .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki