FANDOM

Fire Nation emblem.png
Ruon-Jian
Ruon-Jian
Informacje biograficzne
Narodowość

Żarząca Wyspa, Naród Ognia

Pochodzenie

Naród Ognia

Opis fizyczny
Płeć

mężczyzna

Włosy

brązowe

Informacje osobowe
Sojusznicy

Chan

Wrogowie

Azula, Zuko, Ty Lee, Mai

Pozycja

popularny nastolatek

Przynależność

Naród Ognia

Debiut

"Plaża"

Ruon-Jian to nastolatek, który mieszka na Żarzącej Wyspie razem ze swoim najlepszym przyjacielem z dzieciństwa, Chanem. Podobnie jak jego przyjaciel, jest pewny siebie i zarozumiały, zachowuje się jak gwiazda rocka. Często trzepocze włosami bądź wzrusza ramionami.[2] Jest częścią elity Narodu Ognia na Żarzącej Wyspie.

Historia Edytuj

Latem 100 AG, kiedy Zuko, Azula, Ty Lee i Mai przybyli na Żarzącą Wyspę, Ruon-Jian i Chan byli pod wrażeniem wyglądu i umiejętności Ty Lee i Mai zaprezentowanych podczas gry w piłkę. Chan zaprosił Ty Lee do udziału w imprezie organizowanej w jego domu wieczorem, a Ruon-Jian zaprosił Mai. Azula zdołała przekonać chłopaków, by zaprosili też ją i jej brata.

Na początku imprezy Ruon-Jian ciepło przywitał gości, ku irytacji Zuko. Jego komentarz zadziałał zazdrośnie na księcia, który zapytał Mai, co o nim myśli, i oskarżył ją, że zakochała się w nim.

Później gniew Zuko został zwiększony do granic wytrzymałości, kiedy zobaczył Ruon-Jiana rozmawiającego z Mai. Zazdrosny Zuko szybko interweniował, siłą odciągając chłopaka od dziewczyny. Ruon-Jian próbował przemówić mu do rozsądku, mówiąc mu, że powinien się uspokoić, lecz Zuko pchnął go na wazon. Potem książę opuścił imprezę, a Ruon-Jian nazwał go "frajerem".[1]

Występy Edytuj

Awatar: Legenda Aanga Edytuj

Księga III: Ogień (火) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Walka między Ruon-Jianem a Zuko spowodowała tymczasowe zerwanie Mai z Zuko.[1]
  • Imię Ruon-Jiana pochodzi od nazwy firmy "Ron Jon", słynnego sklepu surfingowego położonego wzdłuż południowego wybrzeża New Jersey. Natomiast sama postać jest wzorowana na surferze, zarówno w wyglądzie, jak i zachowaniu.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Mattila, Katie (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim (reżyseria). (19 października 2007). "Plaża". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 3. Odcinek 5. Nickelodeon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki