FANDOM

Sokka's painting.png

Rysunek Sokki.

Rysunek Sokki to obraz, który namalował Sokka w czasie treningu z mistrzem Piandao. Przedstawia on góry, łąkę i tęczę. Malowanie miało na celu nauczenie chłopaka zwracania uwagi na szczegóły otoczenia, w jakim się znajduje, w bardzo krótkim czasie.[1]

Opis Edytuj

Rysunek przedstawia dwie góry, łąkę i tęczę namalowane farbami na białej kartce. Nad chmurami widnieje chmura, natomiast pod tęczą zauważyć można dwa ptaki. W lewym górnym rogu znajduje się słońce posiadające oczy i usta.

Historia Edytuj

Shu Jing environment.png

Krajobraz, który miał namalować Sokka.

Krajobraz, wokół którego znajduje się wojownik, według Piandao może pomóc zwiększyć zmysły podczas walki. Powiedział, że w walce ma się tylko chwilę, aby zobaczyć każdy szczegół swego otoczenia. Podczas praktyk, mistrz kazał chłopakowi namalować wodospad (oraz inne elementy środowiska), który Sokka widział zaledwie przez kilka sekund. Zadanie to ma na celu ćwiczenie pamięci oraz koncentracji, a także spostrzegawczości i szybkiego analizowania swojej sytuacji.

Sokka co prawda wykonał polecenie, ale nie do końca zgodnie z oczekiwaniami mistrza. Namalował góry, trawę, słońce i chmury. Dodał tam od siebie tęczę oraz kilka ptaków, ale nie przedstawił najważniejszego elementu - wodospadu. Mistrz nieco się rozczarował, ale to, co pokazał mu na kartce papieru uczeń udowodniło, że jego zaletą podczas walki jest przede wszystkim kreatywność.[1]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Hedrick, Tim (scenariusz) & Volpe, Giancarlo (reżyseria). (12 października 2007). "Mistrz Sokki". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 3. Odcinek 4. Nickelodeon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki