FANDOM

250px-Servants

Służba

Ponad sto królewskie sługi pracować w straży Narodu Królewskim i mają tendencję do rodziny królewskiej to co potrzeba. Aby stać się królewski sługa jest honor życia dla pracowników i ich rodzin.  Słudzy są także odpowiedzialne za realizację rodziny królewskiej palanquins.

Historia Edytuj

Azula's servants

Azula i służba

Azula miał specjalny zespół all -męskich sług , który dąży do jej wszystkie potrzeby , od kiedy byłdzieckiem. Oni myte i szczotkowane włosy Azula jest , wypielęgnowane paznokcie , pedicured nogi , dał jej masaże i gotowane pożywne posiłki dla niej.  Często nie traktuje swoje sługi z tej samej dobroci , że Zuko zrobił , a wiele z Azula słudzy przerazili się jej.Gdy Azula przygotowywał się do koronacji z pomocą swoich sług , Azula się urojenia z paranoi , strachu i bólu emocjonalnego i wygnany jeden z jej pracowników , po tym jak znalazł dziurę w jej wiśni , którą uważa się zapróbę ją dusić do śmierci . Później wypędziła resztę swoich pracowników i cały personel pałac z obawy , że będą ją zdradzić palankinZuko słudzy podkreślając, że on podjąć lektykę .Zuko miał własny zespół męskich sług , że dąży do niego podczas jego pobytu w Narodu Ognia jako tronu i ostatecznie ogień Pana. Pomogą one Zuko ubierać  i zaoferować mu świeże owoce,masaż,gorący ręcznik, i umyć nogi . Zuko był ogólnie dobry dla swoich pracowników , często grzecznie odmawiając ich usług , i , z kolei , jego słudzy byli zadowoleni , aby mu służyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki