FANDOM

San
San
Informacje biograficzne
Narodowość

Narod Ognia

Pochodzenie

Narod Ognia

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

brazowe

Włosy

czarne

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia

Zajęcie

sprzedawca muszli

Przynależność

domu Seashell san z muszli

Debiut

Muszle

Ostatni występ

Muszle

San był właścicielem domu Seashell san z muszli. Pomimo, że w branży sprzedaży muszli, San zdecydował się poddać, posiadając silną niechęć do osób, że uważa się za "fałszywych" kolekcjonerów.

Historia Edytuj

Jakiś czas po zakończeniu wojny stuletniej , sklep san odwiedziło Sokka i Suki . Aby przekonać Sokka do zakupu kilku sztuk , San oferowane przez trzydzieści dwa pociski zakazu w celu uczynienia go niepostrzeżenie , że poszczególne muszle zazwyczaj sprzedawane przez piętnaście zakazu na pierwszym miejscu . Wkrótce potem, San zgłoszony przez Jojan że inny klient wszedł do sklepu. San oddalił ją jako kolejny fałszywy kolektora , stwierdzając, że dziewczyny nie wiedzą muszli . Ostrzegł Giya być ostrożnym podczas obsługi specjalną powłokę z dawnych kolonii Ziemia Brytania, którą poprawnie zidentyfikowane i oferowanych do zakupu .

Odwoływania zapytanie dziewczyny , stwierdził , żew San muszla była prawdopodobnie więcej , niż mogła sobie pozwolić przed snickering , skłoniło Suki go do muru . San powiedział Kyoshi Wojownika na myśl własnej firmy , i nakazał Jojan eskortować ją terenie . Suki przerzucony Jojan ciągu , co skłoniło SAN do "put [ ją ] w [ jej] miejsca" z firebending . Jego wysiłki były bezskuteczne , jako Suki łatwo zablokowane swoje chi. Potem San był przerażony widząc, że jego towar zapaliła się w trakcie konfrontacji , i pospiesznie nakazał Jojan umieścić ogień z wodą .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki