FANDOM

Satoru
Satoru
Informacje biograficzne
Narodowość

Krolestwo ziemi

Pochodzenie

Narod Ognia

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

Brazowe

Włosy

Brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia

Zajęcie

Mechanik

Przynależność

Brak

Debiut

Strzelanina

Ostatni występ

Strzelanina

Satoru mechanik wystepujacy w komiksie Strzelanina.Jego wujem jest Loban.

Historia Edytuj

Pewnego dnia w 102 AG, Satoru został wprowadzony za rafinerii przez wuja , Loban , a drugi spotkał się z partnerem biznesowym . Po Awatar Aang , jego przyjaciele i członkowie Acolytes Air wszedł do fabryki i Aang pokonali swoich strażników , Satoru pojawił i zadowoleniem zespół , szczególnie podekscytowany, aby spotkać Avatar i Toph Beifong . Później zaprosił grupę na zwiedzanie rafinerii .Podczas zwiedzania , Satoru wyjaśnił Loban założył ziemię , bogate w zasoby naturalne , ale początkowo nie mógł rozwijać się jakoziemia należała do Królestwa Ziemi , a jego wuj był z Narodu Ognia . Jego wuj był w stanie przebić się przez po sto lat wojny , lądując umowę z inwestorem Ziemia Brytania . Ignorując próby Aang , aby porozmawiać z nim o przeszłości statusu kraju związkowego , Satoru poprowadził grupę do hali produkcyjnej , gdzie earthbenders , firebenders i waterbenders pracował na kopalni kamieni do klejnotów , zanim stwierdzając , że jeststarsza linia produkcyjna . On natychmiast pokazał grupy A drugiego pokoju, w którym maszyny tę pracę , do troski Aang i Katara . Po szli poza fabryką ,inżynier wyjaśnił, żefabryka była nadal na szczycie największego złoża kryształów poza Ba Sing Se , i że oni pracowali zebrać inne zasoby . Wkrótce potem , Sokka rozbił jeden z wózków widłowych Satoru , pozostawiając go zdenerwowany , bo myślałem, że to trochę czasu , aby naprawić.

Toph and Satoru.png

Toph Beifong rozmawia z Satoru

Jednak Toph mogła wyczuć uszkodzone części i naprawić je łatwo , olśniewające młodzieńca . Dowiedziawszy się, że prowadziła szkołę metalbending , Satoru oferowane Toph wybudować nową szkołę w pobliżu rafinerii . Toph szybko uzgodnione , ustanowienie nowego partnerstwa . Wkrótce potem , Aang wyjaśnił Satoru żerafineria została zbudowana na ziemi świętej do Nomadów powietrza i zarówno on jak i Katara twierdził, że był odpowiedzialny za zanieczyszczenia pobliskiej rzeki. Satoru stwierdził, że Loban Uważa , że jest to zjawisko naturalne i Toph przyszedł do jego obrony . Earthbender sprawdziła jego ruchy , czy on kłamie , czy nie, i okazało się, żemechanik mówił prawdę . Podczas kłótni między Aanga i Toph ,ziemia zaczęła rumble gwałtownie, powodując Satoru uwierzyć, żeargumentem byłoprzyczyną . Podrugie trzęsienie spowodowało kryształy wydobywa się rozlać , Satoru wezwał zespół do wyjazdu, obawiając się, że jego wuj będzie zły na to, co się stało. Wkrótce odkrył , że tomaszyna, która poszła bzika , kruszenia pracownika . Pracownik został uratowany przez Aanga i Toph , jednak młodzi giętarki zniszczone maszyny w procesie . Loban wyszedł z jego biura , rozgniewany na zamieszanie i maszyny. Satoru został upomniany przez swego wuja , który powiedział Lao Beifong żemłody inżynier był " zbyt roztrzepana w ramię żadnej realnej odpowiedzialności" .

W Rafinerii Toph Beifong próbuje porozmawiać z ojcem, Lao Beifong, który udaje, że ma córkę i prosi nieobrobionego Rhinos escort by wywalili Avatara i jego przyjaciół z tego związku. Satoru również zostal skarcony przez wuja do zniszczenia zautomatyzowaną linię produkcji w wyniku trzęsienia ziemi i poprosił, aby przestraszony mag wrócić do pracy pod groźbą zwolnienia.Walka wybucha między najemnikami i zespołem Avatara . Podczas konfrontacji, Aang zauważa, że ​​niektózy z najemników są nowe Rough Rhinos, i rozmawia ze swoim przeciwnikiem, Utor, odkrywa, że ​​niektórzy z członków grupy były częścią Armii Narodu Ognia podczas sto lat wojny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki