FANDOM

Water Tribe emblem Waterbending emblem
Pobrane (7)
塞納
Senna
Informacje biograficzne
Narodowość

Plemię Wody

Pochodzenie

Południowe Plemię Wody, Harbor

Wiek

Brak

Narodziny

Brak

Śmierć

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Niebieskie

Włosy

Brazowe

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Zainteresowania miłosne

Tonraq mąż

Ulubiona broń

Magia Wody

Zajęcie

matka

Przynależność

brak

Debiut

Witaj w Mieście Republiki

Senna - kobieta mieszkająca z Południowym Plemieniu wody, żona Tonraq'a i matka Korry - nowego Awatara.

Historia Edytuj

Pierwsze pojawienie Edytuj

Senna poraz pierwszy pojawia się w odcinku Witaj w Mieście Republiki kiedy Zakon Białego Lotosu odwiedza jej rodzinę w celu sprawdzenia czy Korra naprawdę jest Avatarem . Później widzimy Senne wraz z mężem żegnającymi się z Korrą tuż przed jej wyprawą do Miasta Republiki. Po raz kolejny widzimy ją w odcinku Koniec Gry w domu Katary gdy ta próbowała przywrócić Korze moc po jej przegranej walce z Amonem.

171 AG Edytuj

Korra and Senna snuggling Tonraq

Senna przytula Tonraqa i Korre.

Kiedy Korra wrócił następnego dnia przeprosić, Senna stwierdzili, że zawsze wiedział, że przyjdzie dzień, kiedy świat potrzebuje Korra i Korra będzie ich już nie potrzebujemy. Niemniej jednak, że został szybko obalony i przytulił jej córki, która zawołał, że ona zawsze będzie ich potrzebować.Szczęśliwa rodzina chwila została przerwana, gdy Unalaq wszedł do domu Senny z czterech żołnierzy, ogłaszając, że ona i Tonraq miał stanąć przed sądem za spiskowanie w celu zabicia go. Ona następnie został odprowadzony z mężem w sieci, jak Korra oglądane niestety.

Podczas procesu , Senna słuchali Unalaq i Korra zostały zakwestionowane przez sędziego Hotah o wydarzeniach , które miały miejsce w dniu porwania Unalaq za . Po powrocie ,sędzia ogłosił, że Senna został uniewinniony ze wszystkich zarzutów , a po jej łańcuchy zostały usunięte , Senna podbiegła i objęła córkę . Jej radość na zwolnieniu zniknął , jednak po znalezionosędzia Tonraq i innych rebeliantów winnych , skazując ich na śmierć , choć na życzenie Unalaq , on zmienił swoje zdanie do życia imprisonment.Senna i Korra później odwiedził Tonraq w więzieniu .

Korra chciał złamać go , ale Tonraq odradzane nim , obawiając się, że to się zapalić wojnę domową iPółnocnej zmiażdży południe. Po powrocie do domu , Senna zepsuł płacz, i został pocieszony przez jej córkę . Widząc jej matka tak zrozpaczony monit Korra do konfrontacji , który sędzia Hotah przyznał pod presją , że Unalaq była zaaranżowana próbę pozornej , uniewinniający Senna zachować Korra na bok , podczas gdy coraz Tonraq z drogi.

Senna has bad news

Korra pociesza Senne

Kiedy Korra wrócił do związku Southern Water Tribe kilka tygodni później, Senna powitał córkę z uścisku, wyrażając jej ulgę na powrót córki. Pytany o miejscu pobytu jej męża, ona ze łzami w oczach poinformował Korra,

Pobrane (7)

Bumi, Kya Tenzin, Mako, Bolin i Asami że Unalaq wyparowała rebeliantów Południowe Plemię Wody i zdobył Tonraq. Ona następnie skierował je wszystkie w stronę chaty Katara w uzdrawiającą, gdzie stary waterbender pasł do wielu rannych. Senna towarzyszy im wszystko do chaty gojenia, obserwując z niepokojem, jak Jinora otrzymał uzdrowienie z jej babcia. Senna pozostał w chacie z Katara i Jinora, gdzie została później dołączył przez męża i Asami. Była obecna na powrót ducha Jinora do jej ciała, i szczęśliwie przytuliła męża na wieść, że ich córka była w porządku i uratował świat.

Wygląd: Edytuj

Senna jak każdy mieszkaniem plemienia nosi niebieski korzuch z białym futrem. Jej włosy są ciemno brązowe (tak jak włosy Korry), spięte w dwa kucyki i niebieskie oczy jak większość ludzi z Plemienia Wody. 

Rodzina Edytuj

Senna

Tonraq

Unalaq

Malina[1]

Korra

Desna

Eska

  1. Official Family Trees. Nickelodeon. Źródło na styczeń 23, 2015.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki