FANDOM

"Czy możemy kupić nowe siodło? Jazda na oklep jest przerażająca!"
— Toph

Appa's saddle.png

Pierwszy raz siodlo Appy zostalo uzyte przez Zespol Awatara.

Siodło Appy krzesło jest używany przez zespół Avatara.Krzesło stoi na Appie jako konstrukcja nośna dla pilotów, co pozwala im pozostać bezpiecznie i komfortowo. Można także wykonać szereg elementów, jak również zapewnienie odpowiedniego miejsca na odpoczynek.

Opis Edytuj

Istnieją trzy różne rodzaje siodełek Appy.Pierwszy był brązowy, z czterema otworami, które służyły jako uchwyty, a także miały funkcje dekoracyjne i ochronna. Skóra Appy był pleciona przez owalne otwory, aby utrzymać fotel w plecy.Drugi wózek był jak pierwszy, ale był niebieski, brązowy, z dwoma otworami, po jednym z każdej strony. Siodło trzecie miał nieco ciemniejszy kolor, mniejsze krawędze innych siodeł, i zostało wykonane z drewna.

Historia Edytuj

Pierwszy był w Appa siodle Katara i Sokka, gdy uratowali wraz z Aangiem z góry lodowej, który został uwięziony przez sto lat. Podczas podróży do Północnego Plemienia Wody i Krolestwa ziemi, wielu ludzi udał się w takim czy innym czasie. Na biegunie północnym, zespół zmienił siodło dla pierwszej sekundy. Sokka i Yue używali go do ucieczki, kiedy widziali flotę Narodu Ognia statków zbliżających się na Biegun.

Appa's third saddle.png

Trzecie siodło zostało nabyte w okresie między utratą Aanga w świadomości i wiosną 100 AG.

Kiedy Appa został pojmany , siodlo usuwa się i wyrzuca jako bezużyteczne dla nich. Po znalezieniu Appy przezyl kilka lotow bez siodla. Jego nieobecność była zauważalna dla zespołu, ponieważ lot był niebezpieczny i niewygodny; Toph powiedział: "Czy możemy kupić nowe siodło? Jazda na oklep jest przerażające!". Trzecie siodło zostało nabyte kiedyś, przed Aanga obudzeniem sie z śpiączki kilka tygodni później. Był używany do końca wojny stuletniej i poza nią. Służy jako specjalny cel w inwazji na Naród Ognia. Siodlo zostało wykorzystane do objęcia wszystkich młodych ludzi, którzy wzięli udział w inwazji.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki