FANDOM

Information icon Osobny artykuł: Stan Awatara

Real-world
Aang's spirit
"Stan Awatara"
Informacje
Księga

Ziemia

Odcinek

22/61

Premiera
(Polska)

1 lutego 2009

Położenie odcinka
← Poprzedni

Oblężenie Północy, część 2

Następny →

Jaskinia Dwojga Kochanków

Transkrypt

Stan Awatara (ang. The Avatar State) to dwudziesty pierwszy odcinek serialu animowanego Awatar: Legenda Aanga. Jego premiera miała miejsce 17 marca 2006 roku w Stanach Zjednoczonych i 1 lutego 2009 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Aang, Katara i Sokka docierają do Królestwa Ziemi. Zostają przedstawieni generałowi o imieniu Fong. Wydaje się on być dobrym człowiekiem. Jednak okazuje się, że zrobi wszystko, aby wprowadzić Aanga w Stan Awatara. Po wielu nieudanych próbach nie waha się go nawet zaatakować, a gdy i to nie skutkuje, sprawia, że Katara zapada się pod ziemię.

200px-Katara sinking

Młody mnich nie może już tego znieść i wchodzi w Stan Awatara. Niszczy wszystko, co znajduje się wokół niego. Fong w końcu wypuszcza Katarę. Generał jest zachwycony rezultatem, jaki udało mu się w ten sposób osiągnąć. Ma zamiar wykorzystać Aanga do zabicia Lorda Ozai, jednak Sokka uderza go w głowę swoją buławą i Fong traci świadomość. Aang, Katara i Sokka w spokoju odlatują w kierunku Omashu, gdzie Awatar ma się uczyć Magii Ziemi u swojego starego przyjaciela Bumiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki