FANDOM

Stare Żelazo
Generał Stare Żelazo
Pochodzenie

Świat Duchów

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Debiut

Podział (część 2)

Generał Stare Żelazo humanoidalne był gigantem ducha, w dobie Raava, mieszkał w okolicy, gdzie Festiwal Yangchen jest obchodzony będzie później z przyjacielem, Pani Tienhai. Ogólne stare żelazo chronione ją jak ona tendencję do linii brzegowej. Kiedy ludzie przyszli i osiadli w okolicy, Pani Tiehnai zafascynowana nimi; jednak ogólne Stare żelazo był podejrzany o ludzi, jak słyszał od ludzi unicestwiając duchy w innych miejscach na świecie. Próbował zniszczyć plemię ludzi, ale Pani Tiehnai zatrzymała go, w wyniku czego, opuścili przyjaźń.

Historia Edytuj

Yangchen fighting spirit.png

Yangchen pokonuje Generała Stare Żelazo.

Tydzień po tym jak Yangchen opanowała cztery elementy, wyruszyła z Boma w kierunku miasta, na brzegu morza. Po przyjeździe, powiedziano jej, by tego rodzaju, że lokalne wróżbitów przepowiedział tragedii pochodzących z morza. Wierząc fortunę, Yangchen czekała na klifie z widokiem na wodę. Kiedy po północy ogromny duch wyłonił się z wody, poczuła przemożny smutek emanujący z ducha i starał się nawiązać kontakt z nim. Była powalony przez nią, jednak i dwa później zaangażowana w bitwie, która trwała przez całą noc i wyjechać z miasta w gruzach. Jak świt, Yangchen końcu udało się przekonać ducha ,powiedzieć, kim był i co chciał. Nie mogła pozwolić mu zemścić się na obywateli do zabijania Pani Tienhai jednak tak, że zawarła umowę z duchem ogólne z Generał Stare Żelazo, jedna obiecała zachować na wieczność, w zamian za rozejm z ludźmi. Aby uczcić jej część układu, Yangchen ustanowił rytuał wśród swego ludu, który stał się Festiwal Yangchen.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki