FANDOM

250px-Police airship.png

Sterowiec

Sterowce używane przez policję w Mieście Republiki do obserwacji i patrolowania przestrzeni powietrznej. Zostały wyprodukowane przez Zakłady Przyszłość.

Historia Edytuj

Metalbender cops deployed.png

Policja Republiki wyskakuje z sterowca by pomoc miastu.

Sterowce patrolują przestrzeń powietrzną Miasta Republiki każdego dnia. Gdy walka między Korrą i gangsterami z triady Potrójnej Groźby się zakończyła, policja przybyła na jednym z sterowców. Korra zostałby aresztowana, ale pobiegła na Nadzę. Choć łatwo minęła policję na ulicy, została jednak złapana przez policję w ze sterowca.Na konfrontację z Amonem na wyspie Pomnika Awatara Aanga Korra czekała sama, ale Tarlok mówił, że flota sterowców policji jest gotowa, aby w przypadku tylko gdy rzeczy wymkną się spod kontroli, wkroczyć do akcji.

W czasie finałów turnieju walk magicznych, sterowce patrolowały przestrzeń powietrzną nad areną, aby pomóc w przypadku ataku Amona. Niestety, zostały one zniszczone przez równościowców, podczas ich ataku na arene.

Song on board an airship.png

Policja Republiki w sterowcu podczas ataku Vaatu.

Podczas Harmonijnego Zrównania w 171 ASC, policję postawiono w stan gotowości po ostrzeżeniach Awatar Korry, że Unalaq chce się połączyć się z Vaatu, by stać się Mrocznym Awatarem. Dla ochrony bezpieczeństwa obywateli, policja patroluje niebo z kilku ich sterowców, a prezydent Raiko nadzorował miasto z pokładu jednego z nich. Jednak sterowiec prezydenta został zaatakowany i zestrzelony przez Unalaq'a, przez co wszyscy oficerowie Policji na pokładzie musieli się ewakuować używając ich magi metalu.Prezydent opuścił statek z Lin Beifong, skacząc na pobliski dach gdy statek zaczął spadać.

Future Industries airship (1).png

Przyszłość Industries sterowiec jest eleganckim transportem.

Podczas spotkania drużyny Awatar i rodziny Tenzina w sprawie statku w którym planowali podróżować po całym Królestwie Ziemi w poszukiwaniu nowych magow powietrza. Statek był przedmiotem dyskusji, gdy Asami Sato zaproponowała jeden ze sterowców Zakładów Przyszłość, zasugerowała, że będą, "podróżować w stylu ".

Projekt Edytuj

Future Industries airship interior.png

Wnetrze sterowca elegancko wypasarzone.

Projekt tego sterowca jest podobny do sterowców Narodu Ognia używanych podczas końcowych etapów stuletniej wojny, a także sterowców używanych przez Policję Miasta Republiki i sterowców używanych przez obywateli górnego pierścienia Ba Sing Se. Statek zbudowany jest głównie z metalu i posiada wiele śmigieł by go unieść.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki