Wikia

Awatar Wiki

Krótkie przypowieści

Komentarze0
1040stron na
tej wiki

Przekierowano z Super zdeformowane szorty

Azula Indifferent Jestem stumetrowym fioletowym niedźwiedzio-dziobakiem z różowymi rogami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Shorts titlecard

Logo Krótkich przypowieści.

Krótkie przypowieści (ang. Super deformed shorts, dosłownie: Super zdeformowane (krótkie) filmy) - krótkie historyjki o bohaterach serialu Awatar: Legenda Aanga przedstawione w stylu "Chibi".

Czas szkoły Edytuj

Avatar School Time Shipping04:12

Avatar School Time Shipping

Czas Szkoly.

Wielu młodych bohaterów w szkole. Nauczyciel jest Awatar Roko. Mówi uczniom o nadchodzących "złote tańce smoka." Sokka nie wie, kogo zaprosić do tańca - Suuk lub Yui. Zaczęli się kłócić. Suuk twierdziła, że ​​widziała Sokka pierwszy Yui zagroził wykorzystać swoją moc księżyca. Dziewczyny zaczęły walczyć o Sokka.

Aang chce zaprosić Katar, ale także chce zaprosić Jet, Haru i Zuko. W klasie siłowni czterech chłopców próbuje zwrócić uwagę na Katar.Biblioteka wysyła Aang Katar wiadomości, ale Katar, że jest notatka Bumi. Aang idzie o poradę Iroh, który jest psycholog szkolny. Iroh mówi poetycko o chmurach i Aang pomysł. Podczas gdy na parkingu, gdzie "zaparkowane" różne wierzchowce, chłopcy starają się zadowolić Katar: Jet dodaje miecze w formie serca, jazda Zuko Rhino tworzy serce ognia, Haru sprawia katarów statua ziemi. Jest pod wrażeniem, ale Haru jest zbyt wrażliwa na nią. Jednak, podobnie jak Ty Lee wrażliwych facetów, a Haru zmienia katarów głowę na głowę posągu Ty Lee. Aang i Theo zrobić chmury napis w języku chińskim i to w języku angielskim, a tym samym zapraszając Katar taniec. Katar powiedział, że to było bardzo miłe i że chce iść z nim do tańca. Radość Aang Katara przerwany słowo, że już obiecał komuś innemu. Aang depresji. Chłopcy, że to jest jeden z nich, ale okazuje niebieską maskę.

Jazda na bagnach Edytuj

Avatar The Last Airbender Super Deformed Shorts Swamp Skiin' Throwdown!04:07

Avatar The Last Airbender Super Deformed Shorts Swamp Skiin' Throwdown!

Jazda na bagnach.

Na samym początku serii widzimy Sokka, co sprawia, że ​​filtr do wody z bagna, aby pozbyć się zapachu. Sokka pokazuje Tu i rosy domowe filtry do wody, wydrążone w dyni z liści na jej szczycie. Sokka wyjaśnia, że choć woda jest w środku bagna dyni, słońce go odparować. Następnie woda skrapla się na liściach i są opuszczane do naczynia, co w oczyszczonej wodzie. Po zakończeniu jego wyjaśnienie Sokka, Aang przechodzi przez nartach bagna i tworzy ogromną falę, która wieje Sokka i niszczy jego filtr wody. Sokka chce go przywrócić, ale Tu mówi mu, że Aang doskonałe narty wodne i Sokka powinien zrobić więcej "męskie" rzeczy niż tylko "gra z soku z dyni." Tu i rosy Sokka rozpocząć nartach nauczania.

Pierwsze próby ski Socciemu nie. Często stara, ale w końcu do czynienia z obu drewna lub znikają z nim jego spodenki kąpielowe. Po drodze, Aang chełpliwie zamiata wokół Sokka, pokazując swoje umiejętności, a nawet pokazuje, że Katar, Toph, Momo i Appa są również w stanie jeździć lyzhah.Nakonets ostateczna próba Sokka odwraca i krzyczy: "Kocham narty bagno ! "Aang, Sokka o żeglarstwie, dzięki magii lodu tworzy trampolinę, która zgłasza Sokka z łodzi na lądzie. Sokka mruknął z irytacją: "Nienawidzę nartach bagno", a następnie krokodilosom łzy z jego spodnie. Tu krzyczeć z radości, że Aang okazało do "strzelanie"

Bitwa Magii Edytuj

Avatar bending battle03:51

Avatar bending battle

Bitwa Magii.

Zespół Awatar gry gry przypomina "Rock, Paper, Scissors". Mówią: "Raz, dwa, trzy, werset", wystawiając rękę do środka. Każdy element w rękach własnych. Czy Toph w rękach kamienne piramidy, w Aang miniaturowe tornado w katarów wody. Sokka, nie władania magią, wyciąga rękę, palce wyginanie. Twierdzi on, że ten "bumerang". Inni mówią, że "bumerang" - nie jest stihiya.Aang, Toph i Katara Sokka, aby pokazać swoje umiejętności, próbując udowodnić, że ich najlepszy element. Katar Sokka rzuca wody w powietrzu, a następnie zamrozić go w lodzie i posiekać w kostkę. Następnie podłącz go z powrotem. Toph powiedział, że powietrze i woda są dobre elementy, ale ziemia lepiej. Sokka próbuje uciec, ale Toph rzuca na pionowym klifie i tworzy ogromny flipper. W końcu, Sokka wchodzi w Appa ustach. On wyskakuje i Aang ratuje go przez wiatr. Sokka i Aang dzięki powiedział, że trening był zmęczony jest gruszka. Aang wydmuchuje powietrze do niej, co Sokka z balonu. On startuje, ale naparyvaetsya na Appa i róg, wieje, wpada do jeziora.

Zuko i Iroh nagle pojawiają się na wierzchołkach urwiska. Zuko mówi im: "Wy nazwać to magia?" Katar powiedział: "Dziecko, Zuko, jesteś taki słodki!" Zuko zły. Przez pewien czas wygląda tak samo, jak w serii głównej. Iroh Katara zgadza się i mówi: "Jesteś bardzo ładny, mój mały siostrzeniec." Zuko strzela ogień do ryb w ręku Sokka i zapala go. Stwierdza on, że ogień - najlepiej elementu.

Toph Zuko jest na Battle of the Elements. To stwarza wiele gór, który wygląda jak miejsce Portret Toph. Momo posiadających znak z numerami "7.6" Appa "8.2" i Iroh pochwala. Aang sprawia, trampolina z powietrza i skoki na niej wysoko w niebo. On odgryza część obłoku. Następnie opada na ziemię. Momo wyciąg płyta "6" Appa "8", i kręci palcem Iroh. Aang pokazuje, że dokonane strzałę z chmur. Momo odwraca swój znak, a okazuje się, "9" Appa odwraca również swój znak z "8" Iroh wygląda pod wrażeniem.

Wulkan wybuchnie następna zaczyna, a Zuko slajdy na lawy, tworząc z niego ogromny smok. Katar tworzy ogromną falę lawy i gasi. W końcu Zuko jest na malutkim dinozaurem.

Iroh mówi: "Teraz widzisz, że każdy element ma swoje wady i zalety, ale ogień jest najlepszy." - I uciec z Zuko.

Więcej od Wikii

Losowa wiki