FANDOM

Szamanka
Szamanka
Informacje biograficzne
Narodowość

Narod Ognia

Pochodzenie

Narod Ognia

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Brązowe

Włosy

szare

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia

Zajęcie

Szamanka

Przynależność

Szamanka

Debiut

Początki

Ostatni występ

Początki

Szamanka  jest magiem ognia który pracuje obok Mędrców Pożarnej w Bhanti Village, w świątyni, znajduje się na odległej wyspie Narodu Ognia, gdzie ona ma tendencję do stada latającego bizona. Jest duchowym ekspert, który wykorzystuje swoje zdolności, aby wyczuć ciemne duchy, jak ona wykazano w 171 ASC, kiedy ona tendencję do amnezję Avatar Korra. 

Historia Edytuj

200px-Fire Sages overlooking Korra's healing.png

Szamanka pyta sie Korry kim jest.

W 171 ASC, szaman podszedł grupy mędrców Pożarnej, którzy przeprowadzili nieprzytomnego Korra, prosząc ją o pomoc w tendencję do Awatara, który pojawił amnezję. Używanie jej firebending, ona ustalić, że ciemny duch opętał Korra i karmiła na energii Ducha Avatar, zanim szybko zamawiania mędrców zanurzać Avatarem w kałuży wody duchów.Kiedy Avatar pojawiły się, szaman zakwestionował ją, czy był świadomy swojej tożsamości przed prowadząc ją na dziedziniec, gdzie powiedziała Korra o stada żubrów latania, że jej ludzie zostali podniesienie od Hundred wojny Roku. Zauważyła, że ​​Korra miał mało czasu do stracenia, jak Harmonic Convergence było tylko kilka tygodni z dala, i przedstawił Avatara z latającego bizona, który opuścił natychmiast zamknąć portal Ducha w Bieguna Południowego. 

Magia Edytuj

Shaman firebending.png

Szamanka wykrywa ciemna moc

Z jej rozległej wiedzy w sprawach duchowych, szaman jest w stanie za pomocą ognia wyczuć chi ścieżek i zinterpretować energię duchową, podobną do uzdrowienia. Jest także wiedzę w hodowli zwierząt, które były w stanie często stada żubrów latania ponad pół wieku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki