FANDOM

Nomadzi PowietrzaEdytuj

3711527781 db9987ee83 o.jpg

Tatuaże Magów Powietrza.

Tatuaże w kreskówce są noszone głównie przez nomadów powietrza. Są to niebieskie strzałki rozmieszczone na głowie, rękach, nogach i plecach. Strzałki symbolizują wysoki poziom znajomości kunsztu Magii Powietrza, aby je nosić należy sobie na to zasłużyć. Zwykle strzałki otrzymują dopiero dorośli nomadzi, jednak Aang zyskał je będąc zaledwie dwunastolatkiem, dzięki powinności Avatara osiągnął niemalże mistrzowski poziom w dziecięcym wieku.  

Plemie Wody Edytuj

250px-Northern Water Tribe warriors.png

Tatuaze na czole

Wojownicy elitarnych armii wodnych, zarówno z plemiona Północnego i Południowego noszą tradycyjne barwy wojenne, w czasie ważnych dla plemienia bitw, przeważnie mają kolor   czarny, szary lub biały. W Północnym Plemieniu Wody, zwyczajem jest, aby przywódca uroczyście na rysował trzy czerwone znaki na czole wybranych wojowników wyruszających na niebezpieczną misję.

Królestwo ziemi Edytuj

Avatar Kyoshi.png

Tatuaże Wojowniczek Kyoshi.

Wojownicy z wyspy Kyoshi mają ścisły strój do bitwy i trening'ów. Mundur, który obejmuje farby na twarzy, został zaprojektowany, aby przypominać, że Awatar Kyoshi taki strój nosiła w czasie swojego życia, a twarz mają malować , aby zasiać strach w sercach ich przeciwników.

Naród Ognia Edytuj

YuYan5.png

Tatuaże Yuyan

Łucznicy Yu Yan mają tatuaże koloru ciemno czerwonego (bordowy), które znajdują się w okolicach oczu. Tatuaże symbolizują ich legendarną zręczność i zwinność.

Więzniowie Edytuj

Scary prisoner.png

Tatuaż Więznia

Wielu więźniów z różnych narodów nosiło różne tatuaże. Tak jak dla piratów, tatuaże dla więźniów nie wydają się mieć szczególnego znaczenia . Dwa najbardziej znane przykłady to straszny więzień, który posiadał tatuaż w kształcie dużego zielonego węża , a drugi od Boiling Skale, który miał skomplikowany czarny tatuaż.

Tatuaz Aanga w Filmie Edytuj

Film - Aang's tattoos.png

Tatuaz Aanga w filmie.

Tatuaz Aanga w filmie rozni sie tym ze w bajce Aang ma je niebieskie a w filmie nie maja kolorow i maja znaki. Aang przywdziewa skomplikowany tatuaż na głowie, rękach i nogach. Tatuaże są wzdłuż linii jak Chi-jego odpowiednika, z wyjątkiem animowanego dla "cross-jak" figury między łopatkami na plecach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki