FANDOM

Fire Nation emblem.png
Tom Tom
Tom Tom
Informacje biograficzne
Narodowość

Naród Ognia

Pochodzenie

Naród Ognia

Wiek

Parę miesięcy

Narodziny

99 AG

Śmierć

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Złote

Włosy

Czarne

Skóra

Blada

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Brak

Debiut

Powrót do Omashu

Ostatni występ

Powrót do Omashu

Tom-Tom jest młodszym bratem  Mai i ukochany syn byłego gubernatora w Nowym Ozai (Omaszu) oraz jego żony . Tom-Tom był jeszcze małym dzieckiem i nie na tyle, aby zrozumieć konflikt w który jejgo rodzina była

zamieszana. Zarówno ciekawy i złośliwy, zachowanie Tom-Toma był typowy dla jego wieku, który niewinnie dostawał się i wychodził z wszystkich rodzajóq kłopotów.

Historia Edytuj

Tom-Tom odszedł od rodziców, którzy byli rozproszony przez plagę "pentapox". Grał z wypchanych zwierząt w pokoju, kiedy zauważył Momo jeść jagody na stole. Tom-Tom zauważony dangling ogon Lemur i pociągnął go, zmuszając Momo ze stołu na podłogę z Tom-Tom. Jak Momo próbował uciec, Tom-Tom podążył za nim, a skończyło się wraz z uciekających mieszkańców Omashu. Z ciekawości, niemowlę po obywatelami a dwa ostatecznie gojenie się na kempingu rebeliantów. Katara wziął szczególną przyjemność w Tom-Tom, tuląc go i komentowania jak słodkie był, choć Yung powiedział, że po prostu kolejny żołnierz, kiedy dorastał, nazywając dziecko zabójca. Awatar Aang wrócił po nieudanej próbie zlokalizowania Król Bumi, a niedługo po tym, jastrząb messenger pojawiła niosąc wiadomość od Ukano, który był pod wrażeniem, że earthbenders porwał Tom-Tom, wykorzystując tę ​​chorobę jako osłony i oferowane do handlu Bumi Tom-Tom.

Księżniczka Azula przybył do Nowego Ozai mówić Mai, i postanowił, że wraz Ty Lee, będzie obsługiwać wymianę tak, że nie będzie więcej przeszkód. Gdy trzy dziewczynki pojawił się w punkcie spotkania, przynosili Król Bumi, ale postanowił wrócić na ofertę po uznając, że handel dziecko dla potężnego earthbender króla byłaby głupia decyzja.

Później udał się do domu Aang gubernatora i anonimowo zwrócone Tom-Tom, ku radości rodziców. [2] W ciągu następnych dwóch lat, nauczył się także mówić.

Po zakończeniu wojny stuletniej, ojciec Tom-Tom zabrał go do New Ozai Towarzystwa próbując podnieść go za bardziej lojalni wobec byłego Pożarnej Pana. Na spotkaniu, był bardzo szczęśliwy widząc Mai ponownie po tak długim czasie. Jednak po jego siostra odmówiła ofertę swego ojca, aby przyłączyć się do społeczeństwa, wzięła Tom-Tom i miał mu zostać z nią w ich ciotka Mura.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki