FANDOM

URN icon
Future Industries test course
Tor testowy Zakładów Przyszłość
Położenie
Lokalizacja

Miasto Republiki

Władza
Pozycja

tor testowy Satomobili

Właściciel

Asami Sato

Pierwsze pojawienie

"Pokłosie"

Położenie na mapie
Mapa Zjednoczonej Republiki Narodów
Marker
Tor testowy Zakładów Przyszłość to duży obiekt położony na posesji Sato, który jest używany do testowania Satomobili produkowanych przez Zakłady Przyszłość.[1]

Historia Edytuj

Kiedy Mako i Bolin zamieszkali w posiadłości Sato, Asami zabrała ich razem z Korrą na tor testowy. Widząc zainteresowanie Awatar, dziewczyna zapytała ją, czy chce się przejechać. Kiedy Korra powiedziała, że jeździła jedynie na niedźwiedziopsie, Asami zaproponowała jej wspólną przejażdżkę po torze. Awatar z podnieceniem się zgodziła i dwie dziewczyny wsiadły do samochodu wyścigowego, którym ścigali się z jednym z kierowców testowych. Asami jechała z tyłu niemal cały czas, ale dzięki ryzykownemu posunięciu udało jej się wyprzedzić konkurencję w końcowym odcinku i zwyciężyła.[1]

Układ i opis Edytuj

Tor testowy Zakładów Przyszłość znajduje się w dolinie w górach otaczających Miasto Republiki, na leśnej polanie. Jest podzielony na wiele sekcji, a część służąca testowaniu Satomobili zajmuje większy fragment terenu. Tor składa się z czarnych, krętych dróg, jest szeroki i graniczy z dwoma czerwono-białymi przegrodami po obu stronach. Ułożony jest w kształt pętli, przy której znajdują się wielopoziomowe trybuny, skąd jazdy testowe mogą być oglądane i badane. Trybuny mają niebieski dach oraz siedem białych filarów, które wystają z niego w dół elewacji. Wokół toru znajduje się kilka budynków, gdzie przechowywane są samochody.

Ciekawostki Edytuj

  • Układ toru, pozycję trybun i wzory wyścigówki można porównać do turnieju Grand Prix z roku 1920.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (19 maja 2012). "Pokłosie". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 7. Nickelodeon.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki