FANDOM

Earth Kingdom emblem Earthbending emblem URN icon
Toza
乾淨
Toza
Informacje biograficzne
Narodowość

Królestwo Ziemi

Pochodzenie

Miasto Republiki

Wiek

Brak

Narodziny

Brak

Śmierć

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Zielone

Włosy

Siwe

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ziemi, Magia metalu

Zajęcie

Menadzer

Debiut

Liść na wietrze

Ostatni występ

Liść na wietrze

Toza jest earthbender i były kapitan Czarnej Quarry Dzik-Q-sosen. W 157 AG, odegrał znaczącą rolę w jego drużyna wygrała mistrzostwa pro-zginanie, i pozostał znany pro-Bender nawet dziesięć lat później.

Historia Edytuj

Toza and Korra

Toza krzyczy na Korre

Toza emeryturze od sportu przed Mako i Bolin zaczął konkurować, i zaczął zarządzająca siłownią pro-gięcia. Kiedy Avatar Korra zakradli Arena Pro-gięcia do oglądania meczu w 170 AG, że zbłądziłem w obszarze szkoleń, w których jej Toza czynienia, domagając się, co robi w jego siłowni. Oskarżając ją o po zakradli się bez płacenia, groził, aby włączyć ją do bezpieczeństwa i mieć ją wyrzucony z areny. Bolin jednak przyszedł ratunek Korra i powiedział, że był z nim; toza oddalił sprawę, stwierdzając, że ma coś do zrobienia, i zaczął poruszać niektórych wag przy użyciu jego earthbending. Toza później zamiatał podłogę w jego siłowni podczas Bolin i Mako ćwiczyli i czytania na udział Korra w życie zadań Radny Tarrlok za.

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo twórcy chcieli m.in. historię tła dla toza, które wykazały, jak poznał Mako i Bolin i wprowadził je do pro-zginanie. Pomysł ten został pominięty Book One dla celów oszczędności czasu,  ale niektóre z fabuła toza został później pokazano w Republic Miasto Hustle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki