FANDOM

250px-Pakku's class

Trening

Mistrzowie waterbending stosować na wiele różnych ćwiczeń, które znacznie wspomóc swoich uczniów w opanowaniu sztuki. Techniki wykorzystywane są bezpośrednio wpływa każdego indywidualnego mistrza własnego wychowania i specyficznego stylu zginanie.Ponadto szkolenia zginanie różni z jednego miejsca do drugiego, jak mistrzowie z polarnych Tribes wodne koncentrują się raczej na korzystanie z korzystnym środowisku, podczas gdy te, położone w innym miejscu podkreślić, zaradność i wykorzystania wody z niekonwencjonalnych źródeł.

Metody Edytuj

Water tentacle

Katara ćwiczy z Aangiem.

Technika ta stanowi podstawę waterbending, stosowane w treningu podstawowego pozwalają waterbenders opracować "wyczucie" dla wody. Służy również jako ćwiczenia rozgrzewki przed lekcją, jak wykazano przez Mistrza Pakku, który wykorzystał technikę, czekając na swoich uczniów. Opanowanie streamingu może prowadzić do znacznie lepszej kontroli wody, jak waterbenders może skuteczniej czuć ruch i zmiany wody, jak manipulować.Wykazania przez Pakku i dwóch jego uczniów podczas zbierania plemiennych strumieniowe używane jako główny ostrości, w którym trzy duże kulki wodne wygięte w zgodzie, przed połączeniem do stworzenia ogromnego pęcherzyk wody.

200px-Water duel

Katara w czasie pojedynku

W większości przypadków, pojedynki wody są wykonywane przez waterbending mistrzów sprawdzić swoje umiejętności uczniów w waterbending, uczniów i ich zdolności do efektywnego wykorzystania waterbending w walce. Wszystkie drzewca szkoleniowe walczył, aż jeden z walczących jest unieruchomiony lub pokonany, choć dokładny system, w którym walki toczą zależy od pana.

Wpływy Edytuj

Ice spike rain

Dzięki treningowi Mag lepiej zamraża wodę

Trening ten pozwala na lepsze władanie woda niż inni magowie zna się wiele technik a zwłaszcza zamrażania. Mag lepiej zamraża tworzy sople lodu a także potrafi kontrolować wielkie fale .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki