FANDOM

Real-world
Odcinek-Trupy w szafie
"Trupy w szafie"
Informacje
Księga

Powietrze

Odcinek

11/52

Premiera
(Polska)

4 listopada 2012

Położenie odcinka
← Poprzedni

Wojna

Następny →

Koniec gry

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Trupy w szafie (ang. Skeletons in the Closet) to jedenasty odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 23 czerwca 2012 roku w Stanach Zjednoczonych i 4 listopada 2012 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Korra z druzyna i z generalem Ihro walcza. Asami pokonuje ojca a Korra i Mako przebieraja sie za rownosciowcow spotykaja Tarrloka ktory mowi ze amon to jego brat.

Opis Edytuj

Aang's statue with Equalist mask

W Equalists przejęli kontrolę Republic City. Hiroshi Sato mówi do tłumu Equalist zwolenników , głosząc, że miasta " despotyczny " rząd został obalony i że Amon wysłał Avatara w biegu . On obiecuje , że Equalists pokona United Forces przychodzące przed utworzeniem świata wolnego gięcia , gdzie wszyscy są równi . Jak okrzyki tłumu , dwa blokery chi zwiać scenę i za klastra krzakach . Jeden z nich earthbends kamień na bok i obaj skok do ukrytej dziury. Dwa zdjąć swoje maski , aby ujawnić się Korra i Mako w przebraniu. Były czuje obrażony przez słowa Hiroshi i wyraża swoje pragnienie , aby wrócić i " wbić kilka głów " . Mako zachęca ją jednak uzbroić się w cierpliwość i czekać , aż wojska generała Iroh dotrzeć , coś niechętnie zgadza się .

Jak Korra i Mako przybyć kryjówki Gommu , gdzie on i jego koledzy giętarki i nie- giętarki żyć razem w pokoju ,dwa z nich , wraz z Asami i Bolin , zjeść. Jak jeść ,włóczęga ujawnia , że ich kolacja jest z " najlepszych śmietnikówmiasto ma do zaoferowania " , które skłania niesmakiem Asami potajemnie przekazać jej danie do Pabu .

W noc ciągnie , Mako znajdzie Korra opierając Naga. Avatar wyraża jej szok , że tylkokilka miesięcy temu była przy jej firebending testy na Biegun Południowy , a teraz ona jest w środku wojny . Komentarze Mako , że nie znają się nawzajem wtedy , przed chwaląc ją za "najbardziej lojalny , odważny i bezinteresowny człowiek [ mu ] nigdy nie wiadomo " . Korra reaguje , mówiąc, że ona myśli, że jest " dość niesamowite , też " , wykończenie , wskazując, że już wiedział, że biorąc pod uwagę dotychczasowe działania . Uśmiechają się do siebie , a Mako pochyla się bliżej Korra , tak jak mówi powinni przespać. Następnie życzyć sobie dobranoc i iść spać .

Tymczasem on Air Temple Island, Amon zaczyna usuwaniezginanie jeńców , w tym White Lotus wartowników i siły Tarrlok zadaniem .

Battleship bombed

Następnego dnia grupa wychodzi tunel wiodący do mglistych morzach . Jak Mako zauważa Forces United zbliża , on rośnie podejrzane , dlaczego nie ma Equalists sterowce lub zbiorniki mecha w zasięgu wzroku . Grupa była wówczas zaskoczony, żebay wydobywano , i że wiele biplanes , pilotowanego przez Equalists , zmierzali w kierunku statków . Nurkowań Korra do zatoki i próbuje pomóc zjednoczonych sił , ale ich statki szybko spadać. Jaksamolot kieruje się w jego stronę , Iroh używa tarczy ognia aby chronić się przed bombą, ale mimo kontuzję ramienia i zapukał do wody. Korra ratuje go i waterbendsobu z nich dla bezpieczeństwa , z dala od walki.

Grupa powraca do ich tymczasowo podziemnej kryjówce , gdzie Korra leczy ramię Iroh , podczas gdyogólny wyjaśnia, że ​​jego flota przyszedł przygotowany do walki czołgi mecha , a nie zwinne Biplanes . Korra akcji sentyment , zauważając, że Amon ma talent przechytrzyć je . Jednak Iroh nadal ma nadzieję na ich ostatecznego zwycięstwa , ufając drugą falę wzmocnień , które są w drodze. Domaga się on , żeprzewód jest wysyłane do bumi , Avatar Aang i Katara za pierwszy syn i dowódca dywizji Wojsk United. On wysyła instrukcje czekać przez Red Sand Island , aż biplanes zostały załatwione. Po Gommu wysyła przesyłkę , Bolin , Asami , i głowę Iroh w stronę gór , by zniszczyć bazę samolotów; Korra i Mako , który tylko pozwolono iść po niektóre twierdząc , z drugiej strony , przejdź do Air Temple Island do znalezienia Amon i zakończyć go .

Jakdwa przyjechać i zmienić w ich Equalist mundurach chi blokerów , widzą sterowiec Amona startu. Wtedy zaczynają kierując się w stronę świątyni, aby czekać na powrót Amona . Po drodze są przecięte przez porucznika , po co się wymówki , są one uporządkowane , aby przejść do Pro- gięcia areny, gdzie Amon zaplanował rajd .

Korra jednak przestrzega się porucznik i przenosi się do świątyni za pomocą tajne wejście . Jak ona i Mako wejść na strych , są zaskoczeni, że Tarrlok zamknięte w komórce metalu. Avatar pyta , czy są jakieś inne więźniowie w świątyni , ale Tarrlok mówi nie , mówiąc jej, że jest wyjątkowy, ponieważ jest on bratem Amona . Zszokowany , Korra i Mako słuchać opowieści Tarrlok za uwagą . Po Yakone stracił jego zginanie do Avatar Aang uciekł z więzienia i przeszedł twarzowa , zmieniając jego wygląd . Później przeniósł się do północnej Plemienia Wody , gdzie zakochał się i ożenił . Dwa lata później,dziecko pod nazwą Noatak urodził , trzy lata po tym,drugi syn nazwany Tarrlok urodził .

200px-Tarrlok told Korra and Mako his story
Według Tarrlok , wszystko było w porządku , aż do uświadomienia sobie, że zarówno on, jak i jego brat posiadał zdolność waterbend . Z biegiem czasu ,stałe szkolenia waterbending przyniósł okrutną stronę Yakone . Kiedy Tarrlok było siedem i Noatak było dziesięć , Yakone wziął je na " polowanie " . Tam Yakone ujawnił swoją prawdziwą tożsamość jego synów , i zaczął potajemnie ich szkolenie w sztuce bloodbending . W miarę upływu lat przez , Yakone zabrał swoich synów na bardziej " polowań " podczas pełni księżyca w ich szkoleniu . Noatak nauczył się techniki psychiczną szybciej , stając siępanem na samą wieku czternastu lat , a Tarrlok " nienawidził każdej minuty " szkolenia i pogardzany techniki . Wkrótce ich ojciec zaczął brać je częściej , ucząc ich technikę bez obecności pełni księżyca . W końcu,bracia, zostali zmuszeni do bloodbend siebie. Noatak posłuchał , ale Tarrlok odmówił. W złości , jego ojciec krzyknął na jego młodszego syna. Noatak jednak bloodbent ojca , coś, oburzony Yakone . Jego najstarszy syn powiedział mu, że nie są jego narzędzia zemsty i oświadczył, że awatar zdolność trwale usunąć zginanie była znacznie silniejsza i potężniejsza niż bloodbending . Noatak czym zwrócił się do Tarrlok , wzywając go do ucieczki z nim, ale jego młodszy brat odmówił, zaniepokojony ich matki.

Oddalając brata jako słaby , Noatak pobiegł do zamieci , pozostawiając Tarrlok i Yakone tyle. Po wielu dniach poszukiwań ,nie udało się zlokalizować dwa Noatak , zakładając, że zginął w czasie burzy . Od tej chwili , żona Yakone nigdy nie był taki sam , a jego ojciec , który porzucił jego zemsty , przeszedł na kilka lat później.

Kiedy jego historia kończy , Korra uważa go za jeden znajsmutniejszych , że nigdy nie słyszał . Tarrlok potem przeprasza swoich ostatnich działań , które przypisuje się jego surowym dzieciństwie. Zauważa , że nawet teraz , Yakone pozostawia bliznę na świecie , mówiąc: "rewolucja może być zbudowany na kłamstwie , ale myślę, że naprawdę wierzy, że Amon gięcie jest źródłem wszelkiego zła na świecie. " Tarrlok wyjaśnia, że ​​uświadomił
Young Noatak and Tarrlok
sobie , kto Amon był po czując znajomy przyczepność bloodbending gdy zdjął waterbending . Korra następnie dochodzi do wniosku , że roszczenie Amona o duchach przyznające mu szczególne uprawnienia jestkłamstwo , jak to jest w bloodbending fakt.

Zarówno Korra i Mako następnie uświadomić sobie , że ich pierwotny plan jest skazany na porażkę , bo Amon przekieruje każdy atak przeciwko niemu z jego umysłu. JednakAvatar postacie , które mają przewagę w poznanie prawdy o Amona . Korra i Mako decydują się ujawnić go na wiecu w nadziei, że spowoduje to wszyscy porzucić swoją przyczynę i " podważyć rewolucję " . Przed wyjściem na strych , Korra zamienia się Tarrlok i oferuje go uwolnić , jednak radzi jej, żeby nie , jako że zagraża jej plany czy Amon dowiedziałem. Namawia ją, by pokonać Amon i " położyć kres tej smutnej historii " .

LISTA ODCINKÓW KSIĘGI I: POWIETRZE

1. "Witaj w Mieście Republiki"
2. "Liść na wietrze"
3. "Objawienie"
4. "Głos w nocy"

5. "Duch współzawodnictwa"
6. "A zwycięzcą jest..."
7. "Pokłosie"
8. "Spotkanie biegunów"

9. "Z przeszłości"
10. "Wojna"
11. "Trupy w szafie"
12. "Koniec gry"

Księgi: Woda | Ziemia | Ogień| Powietrze| Duchy|Zmiana|Równowaga

Więcej z Fandomu

Losowa wiki