FANDOM

Mai's Father
Gubernator
Informacje biograficzne
Narodowość

Narod Ognia

Pochodzenie

Narod Ognia

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

Brazowe

Włosy

Brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia

Zajęcie

gubernator

Przynależność

wojsko

Debiut

Powrot do Omashu

Ostatni występ

Powrot do Omashu

Ojciec Mai był pierwszym gubernatorem narodu ognia, ojcem Mai i Tom Tom, oraz mężem Mama Mai.

Historia Edytuj

200px-Mai's father lamenting

Ojciec Mai wsciekly za porwanie syna

Ojciec Mai znajdował się w Omashu wraz z żoną i synkiem Tom Tom'em. W tym samym miejscu drużyna avatara opracowała plan że uwolnią mieszkańców Omashu udając chorobę (pięcioospę) przed żołnierzami Narodu Ognia. Udało się gdy gubernator nakazał wypuścić wszystkich mieszkańców lecz nieoczekiwanie za nimi podążył jego syn. Załamana rodzina wysłała list do avatara by ten dokonał wraz z nimi wymiany króla Bumiego w zamian za ich synka. Rano miało dojść do targów lecz nagle pojawiła sie Azula, która oznajmiła że wymiana jest nieważna. Ojciec Mai stracił pracę jako gubernator w Omashu gdyż Azula uznała go za niekompetentnego.

Pozniejsze lata Edytuj

Mai and her father

Mai nie chce słuchac ojca

Kiedy Dzień Czarnego Słońca przybył król Bumi wyzwolił Omashu , skutecznie kończąc kontrolę gubernatora nad miastem i zmuszając go do ucieczki Omashu . Po Wniebowstąpieniu Zuko na tron, ojciec Mai otrzymał propozycję pracy na biurku w nowym rządzie, oraz lepsze traktowanie niż to, co większość obywateli, którzy pozostali lojalni wobec Ozai. Odmówił ofertę, jednak, jak sądził, że stanowisko to nie tylko pod jego godności, ale także sposób Zuko by " mieć oko na [ niego ] " . Doszedł do wniosku, że jedynym sposobem, aby przywrócić to, co widział jako Narodu Ognia w "wielkości " miał powrócić Ozai do tronu . W związku z tym, ojciec Mai założył nową Ozai Society , postanowił przywrócić dawny ogień Pana na tron ​​. Rozczarowany miłością córki do Zuko, człowiek uważał za przyczynę swoich problemów, ojciec Mai wprowadził Tom- Tom do społeczeństwa, aby nauczyć go " obowiązku obywatelstwa Narodu Ognia ". W ten sposób , on myślał, że może uniknąć " błąd [s] " który uczynił w dzieciństwie Mai , który doprowadziły ją do stania się zdrajcą ojca Ozai. Mai jest pytaniem córkę dołączyć swoje wysiłki zmierzające do wprowadzenia Zuko dół . Na wieść o końcu związku z Zuko córki w 101 ASC , polecił Kei Lo, jeden z członków społeczeństwa , aby znaleźć Mai i doprowadzić ją do spotkania społeczeństwa . Uważał, że jest w posiadaniu informacji osobowych Zuko wymagane , aby doprowadzić go w dół . Kiedy Kei Lo końcu przyniósł Mai do tajnej siedziby społeczeństwa ,były gubernator zaoferował swoją córkę do nich dołączyć , ale ona odrzuciła go i zostawił po krótkiej bójce z członkami społeczeństwa , biorąc Tom- Tom z nią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki