FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Odcinek-Ultimatum.png
"Ultimatum"
Informacje
Księga

Księga III: Zmiana

Odcinek

37/52

Położenie odcinka
← Poprzedni

Niech żyje królowa

Następny →

Wkraczając w pustkę

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Ultimatum (ang. The Ultimatum) to trzydziesty siódmy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 15 sierpnia 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i w 2015 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Mako i Bolin uciekaja z Ba Sing Se. Korra i jej grupa znowu razem leca do Sao Fu by powiadomic magow powietrza ze Zaheer sie zbliza. W Swiatyni odbywa sie bitwa.

Opis Edytuj

Potem Mako i Bolin wydostali sie i zabrali sterowiec by nimuciec i znalezc Korre, po drodze zabrali z domu swoja rodzine. Kiedy dotarli do Korry, Mako rzucil jej sie w ramiona. Razem polecieli do Sao Fu by obmyslic plan pomocy magom powietrza. Korra postanowiła medytować do ducha świata i ponad do Xai Bau, wiedząc ze Zaheer spędza tam czas.

Korra and Iroh.png

Korra rozmawia z Iroh.

Jakiś czas później, podczas poszukiwania Iroh nowego czajnika, aby dodać do swojej kolekcji, Iroh wylądowal w Xai Bau , gdzie znalazł Korre, mówi Avatar, że to było powszechne w duchu świata, aby znaleźć coś, lub kogoś. Zauważając Korre, Iroh stwierdzi ze wygląda na zmartwiona, zaprosił ją, aby usiąść i porozmawiać o tym z nim. Starał się złagodzić swój umysł, wskazując, że tylko dlatego, że jest Avatarem, to nie musi oznaczać, że musi mieć wszystkie odpowiedzi. Kiedy powiedziała mu, że chce porozmawiać z Aangiem, Iroh ujawnił, że Zuko i Aang byli rzem przez całe życie, aby być najlepszymi przyjaciółmi, co skłoniło Avatar do powrotu do świata fizycznego, aby porozmawiać z jego siostrzeńcem.

Zapewniła Lin, że będzie w porządku, Asami czuwała nad jej ciałem.Zuko polecial razem z grupa do Sao Fu by pomoc magom powietrza. Korra podeszla do Zuko z pytaniem czy moze zostac jej doradca na to Zuko zgodzil sie. Korra dostaje wiadomosc ze Bolin rozmawia z Meelo, Korra bierze radio i mowi Tenzinowi ze Zaheer sie zbliza. Tenzin leci ostrzec magow.

Wounded Tenzin.png

Zmęczony Tenzin oświadczył, że wolałby umrzeć, niż pozwolić Gangowi dostać się do Korry.

Bumi był na dziedzińcu z innymi gdy Tenzin i Meelo zbliżyli się do niego, ostrzegając go, że Zaheer i gang przyjechał i że musi zaczac akcje ewakuacji. Bumi udał się do pokoju medytacji gdzie Kya, Opal medytowaly, Bumi ostrzegl je.

Jednak wszyscy wkrótce zostali otoczeni i zebrani by Zaheer, Ghazan i Ming-Hua;Powiedzieli im ze beda bezpieczni kiedy beda pracowac z nimi. Tenzin sie nie zgodzil i zaataowal. Bumi w czasie walki z Ming-Hua zostal zepchniety w przepasc razem z Kya. Meelo, Jinora i Ikki probowaly pomagac w walce. Jinora zalamala sie kiedy zobaczyla Kaiego spadajacego w przepasc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki