FANDOM

250px-Wei Jin

Wei Jin

Wei Jin był przodkiem plemienia Zhang i był jednym z dwóch mężczyzn zaangażowanych w to, co rozpoczął wielki spór między jego pokolenia i pokolenia Gan Jin.Gan Jin uważał, że Jin Wei Wei Jin zaatakował go i okradł ich plemienia kryształowej kuli święte, natomiast Zhang stwierdził, że Wei Jin został bohatersko powrocie kulę do upadłego Jin Wei. Po przekroczeniu granicy do terytorium Gan Jin, były, według punktu widzenia Zhang, został aresztowany.

Historia Edytuj

200px-Noble Wei Jin

Wei jin zabiera kule

Zhang Wei Jin wierzył być szlachetny i bezinteresowny człowiek. Według legendy swojego plemienia, Wei Jin odchodzi zachodnią bramę swojej wioski, kiedy zobaczył, człowiek z pokolenia Gan Jin, Jin Wei, upadł na ziemię, więc Wei Jin przestał mu pomagać. Jin Wei został transportu świętą kulę, potężny relikt używany w jego plemienia Redemption rytuału. Wei Jin starał się tendencję do rany mężczyzny, ale Jin Wei podkreślił, że kula była ważniejsza i poprosił go, aby zabrać ją z powrotem do swego plemienia.Były obiecał wysłać pomoc dla człowieka, jak tylko mógł, ale jak Wei Jin przekroczyliśmy granicę z terytorium Gan Jin wrócić kulę, został zatrzymany.Gan Jin skazany na dwadzieścia lat więzienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki