FANDOM

Earth Kingdom emblem Earthbending emblem
Wei and Wing proposal
為和翅膀
Wing i Wei
Informacje biograficzne
Narodowość

Królestwo Ziemi

Pochodzenie

Królestwo Ziemi, Zaofu

Narodziny

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzni

Oczy

Zielone

Włosy

Czarne

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ziemi i Magia metalu

Przynależność

Klan Metalu

Debiut

Klan Metalu

Ostatni występ

Ostatnia bitwa

Wing i Wei są bliźniakami, synami Suyin i Baatara, siostrzeńcowie Lin Beifong i wnukowie Toph Beifong. Najmłodszy z rodzeństwa, wymyślił grę z użyciem magii metalu, zwaną Dyskiem Mocy.

Historia Edytuj

Kiedy Avatar Korra i jej przyjaciele odwiedzili Zaofu w 171 AG, Wei i Wing grali w dysk. Wei był w stanie zdobyć się na Winga uderzając metalową płytę z filaru i nad głową brata. Wing, pokazał swoją frustrację przez uderzenie w ziemię pięściami. Rano grupa idzie na śniadanie lecz przerywają je Wing i Wei, którzy mówią ze wygrali w grę Dysk Mocy, Pytają Awatar czy chce z nimi zagrać, jednak ta odpowiada że nie umie tkać metalu.

W posiadłości Suyin Beifong, Wing i Wei trenuja Bolina i Korre w sztuce Magi Metali. Wing wyraża niedowierzanie nad mogąc Awatara, a Wei wyraża swoje rozczarowanie Bolina.Mag Metalu zaczyna atakować Bolina z metalu, aby zmusić go do gięcia, ale ten po prostu uderza go z kamyka na czole, co skłoniło Mako pogratulować mu w jego technice, mimo podkreślając, że celem sesji było ćwiczyć magie metalu. Bolin mówi bratu, że nauka magi metalu wymaga czasu i znacznego wysiłku. Asami zauważa, że ​​zbliża się czas pożegnalnej kolacji Opal.

Rodzina Edytuj

Lao

Poppy

Kanto

Toph

Nieznany

Lin

Suyin

Baatar

Baatar Jr.

Huan

Opal

Wei

Wing

Więcej z Fandomu

Losowa wiki