FANDOM

Real-world
Odcinek-Więźniowie
"Więźniowie"
Informacje
Księga

Woda

Odcinek

6/61

Premiera
(Polska)

12 lipca 2008

Położenie odcinka
← Poprzedni

Król Omashu

Następny →

Zimowe przesilenie

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Więźniowie (ang. Imprisoned) to szósty odcinek serialu animowanego "Awatar: Legenda Aanga". Jego premiera miała miejsce 25 marca 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i 12 lipca 2008 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

200px-Prisoners in despair
Aang, Katara i Sokka zatrzymują się na postój w lesie. W pewnym momencie słyszą głośne wybuchy. Podążają za głosem. Spotykają tam młodego Maga Ziemi, jednak gdy próbują się z nim porozumieć, on ucieka. Podążają za nim. Trafiają w końcu do wioski w Narodzie Ziemi. Gdy odnajdują Haru, dowiadują się od niego i jego matki, że magia ziemi jest zakazana, ponieważ Magowie Ognia zajęli ich wioskę. Gdy Katara rozmawia z Haru, zawala się kopalnia i zostaje uwięziony starzec. Katara namawia chłopaka, aby mu pomóc za pomocą magii ziemi. W nocy, Magowie Ognia, którym starzec wydał Haru, zabierają go do więzienia. Katara, dowiadując się o wszystkim, też trafia do więzienia za pomocą podstępu. Tam poznaje ona ojca Haru i namawia Magów Ziemi, aby zaczęli walczyć. Oni jednak jej nie słuchają, ponieważ całe więzienie jest z metalu i są bezbronni. W końcu, dzięki umiejętnościom Aanga, węgiel wydostaje się na pokład. Magowie Ziemi walczą i wygrywają. W międzyczasie Katara gubi swój naszyjnik, który ma po matce.

Fabuła Edytuj

Zuko searching for answers To niemożliwe! Gdzie reszta zwoju?!

To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli drażni cię niedobór informacji – rozbuduj go.

Przypisy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym wszystkie cztery rodzaje magii zostały użyte (nie licząc czołówki): Haru, Tyro i inni więźniowie używali magii ziemi, Katara użyła magii wody, naczelnik i inni żołnierze Narodu Ognia - magii ognia, a Aang - magii powietrza.
  • Według "Avatar Extras" (komentarzy dla odcinków), kiedy Aang spał w nocy, gdy wojsko Narodu Ognia złapało Haru, marzył o Katarze z wielkim uśmiechem na twarzy.

Szablon:LAOdcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki