FANDOM

Water Tribe emblem
Southern Water Tribe prison
Więzienie Południowego Plemienia Wody
Położenie
Lokalizacja

Południowe Plemię Wody

Władza
Zarządca

Strażnicy

Pierwsze pojawienie

Wojna domowa cz. I

Więzienie Południowego Plemienia Wody Jest to zakład przetrzymaniem położony na skraju urwiska położonej wysoko w górach Południowego Plemienia Wody. Pięciokątny w strukturze, jego zewnętrzna jest wykonana w całości z kamienia, ze strażnic umieszczonych na każdym wierzchołku. Wnętrze więzienia składa się z długich korytarzach prowadzących do komórek kamienne i metalowe zamknięcia.

Historia Edytuj

Korra and Senna hug Tonraq

Korra i Senna odwiedzają w więzieniu Tonraqa.

W 171 AG, Tonraq i rebelianci Southern Water Plemię stanął przed sądem i zostali uznani za winnych zdrady sędzia Hotah. Były one początkowo skazany na śmierć, ale ich kara została zmieniona na dożywocie, a oni zostali wysłani do więzienia Southern Water Tribe. Po werdykcie, Avatar Korra i Senna odwiedził Tonraq gdy był uwięziony w celu zapewnienia, że było dobrze. Widząc jej ojca, Korra zaproponował, aby pomóc mu uciec, które Tonraq odrzucony ze względu na jego potencjał, aby rozpocząć wojnę domową między Północą a Południem.

Korra and Mako fighting Unalaq

Korra i Mako atakują Unalaqa.

Później tej nocy, Korra wrócił do więzienia z Asami i Mako złamać jej ojciec się, ukrywając się pod podłogą hali, w której komórka Tonraq został umieszczony. Kiedy strażnik nocy przechodził obok, Asami oszołomiony go z rękawicy elektrycznego i trzej członkowie zespołu Wszystko przystąpił do drzwi celi Tonraq użytkownika. Ku ich zaskoczeniu, kiedy przybyli, zdali sobie sprawę, że ojciec Korra nie było w środku. Unalaq pojawił się w korytarzu tuż po, i ogłosił, że Tonraq została przeniesiona do statku kierowanego do Północnego Plemienia Wody, gdzie miał służyć resztę kary.

W złości, Korra zaatakowana wuja gradem firebending blastów, a przy pomocy Mako, była w stanie wbić Unalaq na drugim końcu korytarza z podmuch airbending. Korra, Mako i Asami skorzystał z okazji, aby spieszyć się z więzienia, by uratować Tonraq i innych rebeliantów. Przez czas Unalaq nie odzyskał na tyle siły, aby wstać, Team Avatar był poza zasięgiem wzroku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki