FANDOM

Water Tribe emblem.png
Southern Water Tribe tundra.png

Wieczny Sztorm zlokalizowany jest na Biegunie Południowym.

Wieczny Sztorm to ogromna śnieżyca, która przez dziesięciolecia gnębiła Biegun Południowy. Zamrożony las połączony ze Światem Duchów znajduje się w jej centrum.[1]

Historia Edytuj

Wieczny Sztorm powstał po stuletniej wojnie, gdy mroczne duchy rozgniewały się za zaniedbanie tradycji duchowych w Południowym Plemieniu Wody i zaczęły szaleć w ulewnej burzy, nie oświetlając nieba i nie tworząc południowych świateł.[2] Mimo że Północne Plemię Wody pomagało swojemu siostrzanemu plemieniu w korygowaniu wad, nadal pozostało duchowo niestabilne. Wieczny Sztorm trwał przez dziesięciolecia, aż do momentu, w którym Awatar Korra i przyjaciele przybyli na Biegun Południowy, aby otworzyć uśpiony duchowy portal. Mimo trudnych warunków i kilku ataków duchów, zespołowi udało się dotrzeć do lasu w środku burzy, a Korra otworzyła portal, przez co Wieczny Sztorm zakończył się.[1]

Zajmowany teren Edytuj

Wieczny Sztorm zajmował obszar wielu licznych formacji polodowcowych oraz zamrożony las znajdujący się w jego środku, podobny do tego, który został zniszczony na Biegunie Północnym w 151 AG. Drzewa w lesie były pokryte lodem, podobnie jak uśpiony portal duchowy, przed jego ponownym otwarciem przez Awatar Korrę przez w 171 AG. Region, który w dużej mierze objął Wieczny Sztorm, był uważany za niemożliwy do pokonania przed ustąpieniem burzy.[1]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Hamilton, Joshua (scenariusz) & Graham, Ian (reżyseria). (13 września 2013). "Południowe światła". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 14. Nickelodeon.
  2. Hedrick, Tim (scenariusz) & Heck, Colin (reżyseria). (13 września 2013). "Zbuntowany duch". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 13. Nickelodeon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki