FANDOM

Information icon.png Osobny artykuł: Wielki Kanion
Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Odcinek-Wielka przepaść.png
"Wielka przepaść"
Informacje
Księga

Woda

Odcinek

11/61

Premiera
(Polska)

16 lipca 2008

Położenie odcinka
← Poprzedni

Jet (odcinek)

Następny →

Sztorm

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Wielka przepaść (ang. The Great Divide) to jedenasty odcinek serialu animowanego "Awatar: Legenda Aanga". Jego premiera miała miejsce 20 maja 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i 16 lipca 2008 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Grupa musiała przejść przez Wielki Kanion, żeby dojść do Ba Sing Se. Znajdują przewodnika i dwa inne plemiona, które ze sobą walczą. Ich spór trwa od stu lat. Aang chciał pogodzić dwa plemiona, ale wkrótce przekonał się, że to wcale nie będzie takie łatwe. Idąc kanionem ludzi zaatakował potwór. W końcu Aang go pokonał, ale przewodnikowi - magowi ziemi, bez którego nie można przejść kanionu, wielki pająk złamał obie ręce. Plemiona kłóciły się i awatar postanowił ich rozdzielić (z jednym plemieniem poszedł Sokka, a z drugim Katara). Później plemiona opowiadały swoje historie. Następnego dnia drapieżniki zaatakowały podróżników. Aang i wszyscy wspólnie pokonali pająki i przy ich pomocy wyszli z kanionu. Plemiona dalej się kłóciły, ale Aang sprytnie je pogodził.

Fabuła Edytuj

Zuko searching for answers.png To niemożliwe! Gdzie reszta zwoju?!

To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli drażni cię niedobór informacji – rozbuduj go.

Przypisy Edytuj

Rewelacje o postaci Edytuj

  • Według Aanga, Appa ma pięć żołądków.
  • Okazuje się, że w Aang lubi jeść jaja.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy ręce przewodnika zostają złamane, stwierdza on, że nie może używać magii ziemi. Jest to sprzeczne z magią Toph Beifong, która używa magii nogami.

Szablon:LAOdcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki