FANDOM

URN icon.png
Ten artykuł dotyczy zespołu walk magicznych. Jeżeli szukasz zwierzęcia, zobacz wilkoperz.
Wilkoperze z Białego Wodospadu
Wilkoperze z Białego Wodospadu
Informacje
Liderzy

Tahno

Członkowie
Siedziba

Miasto Republiki

Przynależność

walki magiczne

Cel

wygrać turniej walk magicznych

Informacje chronologiczne
Debiut

"Duch współzawodnictwa"

Wilkoperze z Białego Wodospadu to jeden z zespołów walk magicznych i czterokrotni zwycięzcy turnieju mistrzów.[1] Drużyna składa się z kapitana Tahno, Minga i Shaozu.[2] Wilkoperze mają tendencję do bycia ekstrawaganckimi, a ich występ na wprowadzeniu do turnieju składał się z fajerwerków oraz skomplikowanych kostiumów.[3]

Historia Edytuj

Członkowie zespołu są popularni wśród kobiet zamieszkujących Miasto Republiki, a podczas meczów towarzyszą im tłumy fanek. Przed przybyciem Awatar Korry do miasta, drużyna wygrała trzy kolejne mistrzostwa walk magicznych.[1]

W ramach obrony tytułu mistrzów, Wilkoperze stanęli do turnieju mistrzostw w 170 AG i osiągnęli zwycięstwo w brutalnym meczu półfinałowym, poważnie raniąc przeciwników.[1] W finałowym meczu turnieju walczyli przeciwko Ognistym Fretkom. Wygrali niemalże w pierwszej rundzie przez nokaut, ale Korra i Mako byli w stanie uczepić się krawędzi boiska przed upadkiem do wody i ponownie weszli na ring. W drugiej rundzie używali wielu nielegalnych ruchów, które zostały całkowicie zignorowane przez sędziów, ale przegrali rundę, kiedy Korra pokonała Tahno w tie-breaku. Nadal korzystali z niedozwolonych technik w rundzie trzeciej, uciekając się do stosowania lodu czy ataków w głowę. Ostatecznie wygrali przez nokaut, a ich nielegalne zagrania zapewniły im czwarte z kolei zwycięstwo w turnieju.[3]

Wolfbats defeated.png

Wilkoperze zostają pozbawieni magii po ataku Amona.

Zaraz po zwycięstwie Wilkoperzy, Równościowcy zaatakowali arenę. Gdy Amon i jego poplecznicy zbliżyli się do nich, drużyna rozpoczęła atak, aby się bronić. Intruzi z łatwością uniknęli ataków zespołu, a Amon każdego członka Wilkoperzy pozbawił możliwości tkania żywiołu, po czym wrzucono ich do wody wokół ringu.[3]

Jakiś czas po anty-magicznej rewolucji, Korra była w stanie przywrócić magię członkom Wilkoperzy i wrócili do konkurencji. Po upadku Unalaqa, Wilkoperze wzięli udział w turnieju charytatywnym walk magicznych, aby pomóc w odbudowie częściowo zniszczonego Miasta Republiki. Zespół dotarł do finału, gdzie został pokonany przez dawnych rywali, Ogniste Fretki.[4]

Członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wilkoperze dysponowali niezwykłymi umiejętności, pomimo stosowania różnych nielegalnych taktyk, takich jak lód czy atak w głowę. Zespół wykazał także niesamowite umiejętności akrobatyczne, był w stanie wykonywać ruchy takie jak skoki czy obroty.
  • Członkowie Wilkoperzy byli widoczni podczas wesela Varricka i Zhu Li, gdzie grali w orkiestrze.[5]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (5 maja 2012). "Duch współzawodnictwa". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 5. Nickelodeon.
  2. The Legend of Korra: Welcome to Republic City. Nickelodeon (20 kwietnia 2012). Źródło na kwiecień 20, 2012.
  3. 3,0 3,1 3,2 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (12 maja 2012). "A zwycięzcą jest...". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 6. Nickelodeon.
  4. Hedrick, Tim, Hamilton, Joshua (scenariusz) & Shirahama, Eiro, Jin Ahn, Sung (reżyseria). PlatinumGames. (21 października 2014). The Legend of Korra. Activision.
  5. DiMartino, Michael Dante (scenariusz) & Zwyer, Melchior (reżyseria). (19 grudnia 2014). "Ostatnia bitwa". Legenda Korry. Sezon 2. Odcinek 26. Nickelodeon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki