FANDOM

Earth Kingdom emblem
Kyoshi Warriors
Wojowniczki Kyoshi
Informacje
Liderzy

Suki

Członkowie

Suki, Ty Lee, cztery nieznane wojowniczki.

Założyciel(e)

Kyoshi

Siedziba

Wyspa Kyoshi

Cel

Ochrona Królestwa Ziemi

Status

Aktywna

Informacje chronologiczne
Debiut

Wojowniczki z Kyoshi

Ostatni występ

Poszukiwanie (część 1)

Wojowniczki Kyoshi to wojowniczki pochodzące z wyspy Kyoshi. Są bardzo utalentowane. Walczą głównie za pomocą wachlarzy. Mają spore umiejętności w walce o czym przekonał się Sokka walcząc z jedną z nich- Suki. Noszą ubrania charakterystyczne dla Królestwa Ziemi. Ich twarze są całkowicie pomalowane. Najczęściej mają krótkie,brązowe włosy .

Historia Edytuj

200px-Zuko and Kyoshi Warriors

Wojowniczki walczą z Zuko.

Grupa wojowniczek Kyoshi powstała dzięki Avatar Kyoshi, która to stworzyła wyspę Kyoshi podczas walki z Chinem Wielkim. Avatar Kyoshi wyglądała zupełnie tak, jak później wojowniczki. Sokka z drużyną przyjeżdżają na wyspę Kyoshi. Tam porywają ich wojowniczki z wyspy, ponieważ uznały drużynę za szpiegów Narodu Ognia, jednak potem dowiadują się że Aang to Avatar. Sokka jest wściekły na wojowniczki, że go pokonała. Sokka pokazuje im co umie i ośmiesza się. Potem wraca i chce się uczyć od Suki. Nagle na wyspie pojawia się Zuko wojowniczki walczą z nim i przegrywają. Sokka przeprasza Suki za to że brał je za dziewczyny a nie wojowniczki. Suki przyjmuje przeprosiny. Po tym jak skończyła się wojna, wojowniczki powracają i przyjmują do swojego grona Ty Lee.

Ubiór Edytuj

200px-Kyoshi Warrio clothing

Sokka w stroju Wojowniczek Kyoshi.

Wojowniczki Kyoshi ubrane są w zdobione nakrycia głowy  i silnie opancerzone zielone kimono. Noszą makijaż zakrywający całe twarze dziewcząt. Strój wojowniczek został zaprojektowany tak, aby przypominał ten, który Awatar Kyoshi nosiła w trakcie swojego życia. Makijaż również ma przypominać Awatar. Sposób w jaki malowały swoje twarze miał być ostrzeżeniem dla przeciwników. Złote insygnia reprezentują zaszczyt w sercu wojownika, a jedwabne nici symbolizują krew. Ubiór ma być wielkim zaszczytem dla Wojowniczek Kyoshi.                                                   

Broń Edytuj

Główną bronią wojowniczek Kioshi są wachlarze, które służą im zarówno jako broń jak i tarcza. Władają nimi w bardzo dobry oraz wyrafinowany sposób.

Suki

Wachlarze Suki.

Większość wojowniczek posiada również umiejętności walki kataną, jednak używają tej broni tyko w ostateczności.

Zobacz Edytuj

Mój Artykuł : Wojowniczki Kyoshi/Film

Więcej z Fandomu

Losowa wiki