FANDOM

Earth Kingdom emblem
Wojowniczki Kyoshi to wojowniczki pochodzące z wyspy Kyoshi. Są bardzo utalentowane. Walczą głównie za pomocą wachlarzy. Mają spore umiejętności w walce o czym przekonał się Sokka walcząc z jedną z nich- Suki. Noszą ubrania charakterystyczne dla Królestwa Ziemi. Ich twarze są całkowicie pomalowane. Najczęściej mają krótkie,brązowe włosy .

Historia Edytuj

200px-Zuko and Kyoshi Warriors

Wojowniczki walczą z Zuko.

Grupa wojowniczek Kyoshi powstała dzięki Avatar Kyoshi, która to stworzyła wyspę Kyoshi podczas walki z Chinem Wielkim. Avatar Kyoshi wyglądała zupełnie tak, jak później wojowniczki. Sokka z drużyną przyjeżdżają na wyspę Kyoshi. Tam porywają ich wojowniczki z wyspy, ponieważ uznały drużynę za szpiegów Narodu Ognia, jednak potem dowiadują się że Aang to Avatar. Sokka jest wściekły na wojowniczki, że go pokonała. Sokka pokazuje im co umie i ośmiesza się. Potem wraca i chce się uczyć od Suki. Nagle na wyspie pojawia się Zuko wojowniczki walczą z nim i przegrywają. Sokka przeprasza Suki za to że brał je za dziewczyny a nie wojowniczki. Suki przyjmuje przeprosiny. Po tym jak skończyła się wojna, wojowniczki powracają i przyjmują do swojego grona Ty Lee.

Ubiór Edytuj

200px-Kyoshi Warrio clothing

Sokka w stroju Wojowniczek Kyoshi.

Wojowniczki Kyoshi ubrane są w zdobione nakrycia głowy  i silnie opancerzone zielone kimono. Noszą makijaż zakrywający całe twarze dziewcząt. Strój wojowniczek został zaprojektowany tak, aby przypominał ten, który Awatar Kyoshi nosiła w trakcie swojego życia. Makijaż również ma przypominać Awatar. Sposób w jaki malowały swoje twarze miał być ostrzeżeniem dla przeciwników. Złote insygnia reprezentują zaszczyt w sercu wojownika, a jedwabne nici symbolizują krew. Ubiór ma być wielkim zaszczytem dla Wojowniczek Kyoshi.                                                   

Broń Edytuj

Główną bronią wojowniczek Kioshi są wachlarze, które służą im zarówno jako broń jak i tarcza. Władają nimi w bardzo dobry oraz wyrafinowany sposób.

Suki

Wachlarze Suki.

Większość wojowniczek posiada również umiejętności walki kataną, jednak używają tej broni tyko w ostateczności.

Zobacz Edytuj

Mój Artykuł : Wojowniczki Kyoshi/Film