FANDOM

250px-Fire Nation military.png

Wojsko w Narodzie Ognia

Wojsko z Narodu Ognia (烈火軍) są Zjednoczonych Sił Zbrojnych z Narodu Ognia. To był najpotężniejszy wojskowy świat podczas wojny stuletniej, a wiele chwalebne zwycięstwa w walce przez cały czas trwania konfliktu.

Ogień Pan jest głównodowodzącym sił zbrojnych Narodu Ognia, przekazując swoją moc przez wybranej grupy generałów i admirałów Armii i Marynarki Wojennej, odpowiednio.Minister wojny rozwija i dostarcza technologii i sprzętu dla armii Narodu Ognia i raportów bezpośrednio do Straży Pana. Przynajmniej do końca wojny stuletniej, kobiety żołnierze z Narodu Ognia służył przede wszystkim w kraju pochodzenia.

Duża liczba wojskowych są Narodu Ognia, z których większość to poborowi.Armii Narodu Ognia jest drugim co do wielkości na świecie, jeśli chodzi o pracę, po Królestwa Ziemi i posiada największą flotę.Armia wojska Narodu Ognia również zaawansowane i wydajne urządzenia, dając ogromne możliwości militarne i projekcji siły. W związku z tym, że jest znacznie bardziej wydajne i zaawansowane niż inne siły militarnej na świecie.Wiadomo tylko tyle siły, aby móc zmierzyć się z wojska Narodu Ognia jest Królestwo Ziemi, mimo że często doświadczają większych strat wobec Narodu Ognia.

Historia Edytuj

Sozin and his army.png

Lord Ognia Sozin przygotowuje swoje siły inwazyjne.

Pierwsze rozmieszczenie armii Narodu Ognia było wiadomo o 37 ACS pod dowództwem Straży Pana Sozin. Sozin zajmują części zachodnich prowincjach Królestwa Ziemi w ataku z zaskoczenia, ustanowienia kilku kolonii na kontynencie. Jednak wojna została zatrzymana przez Awatar Roko, Sozin zagrażającego życiu. Jednak kolonie pozostawiono w ziemi Królestwa, pozostając jako baza dla armii Narodu Ognia. Jednak armia Narodu Ognia wojnę. Po śmierci Awatar Roko, byli odpowiedzialni za zniszczenie Nomadów powietrza przez Pana Ognia kolejności Sozin, który wykorzystał moc Sozin za komet. Jednak nie udało im się zabić Avatar Aang, który uciekł przed nomadów powietrza zginęło. Po zniszczeniu cały naród, wojska Narodu Ognia rozpoczął walkę o pozostałe dwa narody, plemiona wody i ziemi Brytania. Użyj kolonie jako pośrednicy, zniszczył wiele miast w Earthrealm w kolejnych latach, niszcząc zachodnią królestwo.

Sześć lat przed Aang się obudził, ogólne Iroh poprowadził armię do ataku na stolicę Królestwa Ziemi w oblężeniu Ba Sing Se.Armia zniszczyła ścianę zewnętrzną i zaatakował strefie rolnej, tylko musi być odłożony, kiedy Iroh wiedział, że jego syn, książę Lu Ten zmarł. Ten atak nie zhańbić Iroh w najbliższych latach. Jednak to był pierwszy raz, armia jest w stanie przeniknąć przez ściany Ba Sing Se, coś jeszcze wcześniej armie zawiódł. Dlatego strona ma ogromny wpływ na morale obu armii walczących - podczas moralny armii Narodu Ognia jechał żołnierze Ziemia Brytania stoi straszny szok.

Później admirał Zhao rozpoczęły masową siły inwazyjne na atak plemienia Północnej Wody w co dziś jest znany jako Oblężenie Północy. Tysiące żołnierzy i dziesiątki czołgów zaatakowali stolicę Plemienia Wody, ale okazało się, Waterbenders niezwykle potężne obronie miasta. Gdy Zhao zabił Księżyc Ducha, armii Narodu Ognia miał całkowitą kontrolę nad miastem, ale zostały one zniszczone przez Avatar Aang, gdy stał się jednym z wszechmocnego Ducha Oceanu. Ci, którzy przeżyli wycofali, a Zhao zginął później.Duch księżyca wkrótce przywrócone i zapisane Plemienia Wody.

Battle for Ba Sing Se.png

Oddziały czołgów armii Narodu Ognia i tundra walczyć rozpaczliwie, ale na próżno przeciwko Jeong Jeong dezertera podczas Wyzwolenia Ba Sing Se.

Klęska Armii Narodu Ognia przyszedł wraz z wydaniem Ba Sing Se na przybycie Komety, Sozin gdy Zakon Białego Lotosu weszła miasto całkowicie zgnieciony siły z zaawansowanych umiejętności kontroli.Klęska Pożarnej Pana Ozai w Bitwie na Wulong jednoczesnego Puszczy skutecznie zabezpieczone kapitulacji Armii Narodu Ognia.

Wraz z końcem wojny stuletniej, Zuko został koronowany nowy ogień Pana, głosząc pokój na świecie, podczas gdy armia pod jego kontrolą teraz wycofał się z okupowanych terytoriów na całym świecie.

Przywrócenie ruchu harmonii Edytuj

Fire Nation firebenders fighting Aang.png

Zolnierz atakuje Aanga w Yu Dao.

Decyzja Zuko doprowadziły do ​​protestów zwolenników Królestwa Ziemi, szczególnie zapaśników Libertadores. Jednak armia strażników nie nauczyciele chronione Narodu Ognia Yu Dao tych protestujących.

Później, gdy dostał Avatar Aang, Katara i wszedł do miasta, z łatwością przez Aang Glider. W Yu Dao, zostali ostrzeżeni przez strażników Kontroli Straży opuścić miasto, bo nie ma uprawnień, ale zażądał, aby porozmawiać z Zuko Avatar. Posłuszny strażnicy zaatakowali Avatar, ale zostały łatwo pokonane przez Katara.Żołnierz próbował znów zaatakować, ale Waterbender przygotowany bolało przed pojawieniem Zuko, chwytając i wzywając ją do ataku swoich ludzi. Ich przylot doprowadziło do bójki, podczas której Zuko zgodził się innej rozmowy z Ziemi Króla Kuei ma nadzieję na pokój w przyszłości.

Jednak, gdy ogólne Mak Zuko poinformowała później, że Ziemia król przygotowywał się do inwazji Yu Tao, Lord Ognia wyświetlona jego flotę i armię do obrony kolonii.

Fire Nation attack at Yu Dao.png

Armia Narodu Ognia zaatakował podczas Bitwy o Yu Dao.

Ze względu na krótki czas dla niego dostępny Zuko wynajął małą grupę roboczą, ale Komodo skuteczną jazdę piechoty i kilka czołgów tundra, aby zatrzymać armię króla i obrony Ziemi Yu Dao. Mimo, że jego żołnierze wyprzedza szybko, armia Narodu Ognia przyszedł po Armii Królestwa Ziemi. Gdy obie armie miały się atakować, Sokka i Toph były jednym z czołgów potajemnie porwany przed i mandat Sokka, Toph Metal korzystać ze wszystkich zbiorników sterowania tundra śruby wokół nich wyłączyć je. Lord Ognia Zuko, oburzony, wydał rozkaz do rozpoczęcia walki na piechotę i kawalerię, od bitwy o Yu Dao. W celu uniknięcia niepotrzebnego rozlewu krwi, zespół Awatar interweniował, walcząc zarówno Narodu Ognia i żołnierzy Ziemi Królestwo. Ale armia Narodu Ognia, bez pomocy ciężkiej broni, był w stanie wytrzymać zarówno Królestwo Ziemi armii z czołgów i ciężkich operacyjnych nadal elitarnych wojowników drużyny Avatar. Jednak udział drużyny Avatar doprowadziły do ​​zawieszenia broni i porozumienia między Ziemi Króla Kuei i Lord Ognia Zuko, pozwalając obie armie do wycofania się spokojnie.

Strategie Edytuj

Siege of the North.png

Oblężenie Północy typowy atak armii Narodu Ognia pokazuje: Artillery osłabione mechanizmy obronne, czołgów i kawalerii tundra działając jako grot do przełamania obrony. Są ciężkie jednostki piechoty wojsk zabezpieczyć teren zdobyty.

Armii Narodu Ognia używa strategii, które są podobne do cech ich reprezentatywnego elementu - pożar. Dlatego wojsko jest zawsze bardzo ruchliwe i agresywne, ale także działa inteligentny i przebiegły, preferując złożonych strategii nad brutalną siłą. Typowa strategia Armii Narodu Ognia jest to: kompanie piechoty firebenders i nie-nauczyciele próbują oskrzydlić wrogów, unikając zbyt silne mechanizmy obronne do nich, a nawet użytkowania gruntów i środowiskowe warunkiwiatr na ich korzyść. Zaliczki piechoty zapewniając stale zyskał gruntowych. W tym samym czasie, ciężkiej kawalerii jednostki takie jak czołgi i działa jako włóczni i łamać twierdze wroga. W razie potrzeby lub dostępne, zapewnia dodatkowe tłumienie artyleryjski ogień. W najlepszym przypadku, gdy siły są w stanie otoczyć wroga. Gdy wszystko jest już gotowe, aby wygrać, armia przeprowadziła decydujący atak. Korzystanie wszystkie siły, by zniszczyć wroga żołnierzy walczących bezlitośnie i ostatecznie określona do wroga całkowicie, uzyskanie nowego zwycięstwa Narodu Ognia. W rzeczywistości armia Narodu Ognia jest niesławny za przyjęcie zabezpieczenia uszkodzenia cywilów i własnych wojsk. Przed panowania Pana Ognia Zuko, niedoświadczonych jeszcze dopuszczalne uśmiercania przewagi wojsk do bitwy. Praktyka ta była jednak w dół. Jednakże, istnieje kilka znanych przypadków o żołnierzy Narodu Ognia do poddania się, opuszczają lub uciekają.

Trening Edytuj

Po wstąpieniu do wojska, wolontariusze są częścią następnie kilka firm do obozów szkoleniowych. W obozach tych, oni znosić ciężkiego treningu, a czasem kaprysy swoich urzędników. Jednak, mimo że rekruci są napędzane do skrajności, ich szkolenie jest również skuteczny i wzmacnia ich ciała i umysły do walki. Uczą się wszystkich rodzajów różnych umiejętności, musi się jak jak obsługiwać broń lub extras podstawowe dyscypliny, jak użyteczne jak jeździć Komodo Rhino mimo że żołnierzy. Ponadto, środki często używają obelg i ciężki trening przerwać myśl obywatelskiego rekrutów, tylko ponownie podnieść jako dzielnych i wojowniczych żołnierzy. To szkolenie jest dla powstawania większości groźnych żołnierzy.

Czołgi Edytuj

Tundra tanks.png

Jeden z czolgow Narodu Ognia.

Czołg Tundra są duże pojazdy opancerzone produkowane przez Naród Ognia. Te ogromne maszyny zostały po raz pierwszy użyte przez żołnierzy Narodu Ognia podczas Bitwy o Świątyni Północnej Air. Zbiorniki tundra były powszechnie stosowane przez Naród Ognia na różnych misjach wojennych podczas wojny stuletniej.

Artyleria Edytuj

Armii Narodu Ognia używa półautomatyczny katapulty lub trebusze, dla dużych operacji. Pracują przy użyciu duży bar trzyma metalową siatkę z kulą wewnątrz węgla. Piłka jest na węgiel i pedał uderzył młotkiem powodując pasek, aby rzucić piłkę i rzucić na węgiel kamienny w powietrzu.

Wiertlo Edytuj

Wiertło
250px-Fire Nation drill.png

Wiertlo Narodu Ognia.

Wiertło było ogromne wiertło hydrauliczne przeznaczone wyłącznie do penetracji "nieprzeniknione" mury Ba Sing Se, pozwalając Narodu Ognia, aby zdobyć stolicę Królestwa Ziemi i ostatecznie wygrać sto lat wojny. Ta operacja była nadzorowana przez Księżniczka Azula i ministra wojny Qin w bitwie z bezpośredniego i spowodowała uszkodzenia z powodu interwencji Drużyny Awatara.

Lista najpopularniejszych kierunków Edytuj

Siły krajowe Edytuj

Sprzęt Edytuj

łódź Edytuj

250px-Jet ski.png

Skuter wodny.

Armia krajowa ma dostęp do prawie wszystkich broni i pojazdów używanych przez siły pierwszej linii, w tym czołgów, samolotów, okrętów, itp..Ekskluzywny nośnik dla armii krajowej jest pływająca, pojazd z wody z dwoma mężczyznami, którzy mogą podróżować z dużą prędkością, aby przechwycić wkroczenia łodzi. Do obrony stolicy z Narodu Ognia wykazały szerokie zastosowanie kuszy wystrzelonych pocisków i że harpuny wybuchowe.

Okręt Wojenny Imperator Edytuj

Okręt Wojenny Imperator

Okręt Wojenny klasy Emperor jest typem pancernika wykorzystywane przez Naród Ognia Navy. Jest to bardzo duży statek, który może pomieścić tysiące członków załogi.

Marynarka Edytuj

Zhao's empire battleship and fleet.png

Marynarka zmierza do plemienia wody.

Jak wynika z Narodu Ognia jest archipelag wysp, jego marynarka jest kluczową częścią sił zbrojnych, ponieważ jest to niezbędne do projekcji siły i żołnierzy na terenach obcych.Naród Ognia i utrzymuje dużą armię.Marina składa się z setek zasilane węglem Ironclad statków obsadzonych przez firebenders i zwykłych żołnierzy. Korzystanie z tych ogromnych okrętów wojennych, Granatowy może wystrzelić rund w niesamowitej masy, jak wielkim terenie Północnej Plemienia Wody.Marina jest. największym i najpotężniejszym na świecie, zdolną do wysyłania ponad sto okrętów w większych operacji. Granatowy Narodu Ognia jest wysoce zorganizowany i stratyfikacji, osiągając hierarchii i efektywnego biurokracji. Oczekuje się, że wszyscy żołnierze na oślep odroczyć do swoich przełożonych. Ruchy są koordynowane przez Marina czatowym jastrząb przez kilka wież strategicznie rozmieszczone w całym oceanie, a wszystkie wieże muszą być na bieżąco z wszystkimi ruchami morza. Zuko i Katara spadł do takiej wieży w celu uzyskania informacji o Raiders południowych.

Historia Edytuj

Koizilla destroys Navy.png

Aang atakuje marynarke.

Gdy Aang był w Północnej Plemienia Wody, aby dowiedzieć się Waterbending Zhao zgromadziła ponad sto statków zniszczyć Północne Plemię Wody, a flota zniszczona dużo kapitału i wdrażane setki żołnierzy do szturmu wybrzeża. Na szczęście, dzięki szybkiej interwencji z Aang, że i duch oceanu były w stanie zniszczyć tej floty.Utrata floty Zhao okazał ogromną porażką dla Narodu Ognia, ale się trochę wysiłku, aby powstrzymać Naród Ognia.

Siły specjalne Edytuj

Łucznicy Yuyan Edytuj

Łucznicy Yuyan

Łucznicy Yuyan są łucznikami Narodu Ognia. Łucznicy Yuyan są używani do trudnych i niebezpieczny misji.Legenda brzmi ,że potrfią ze 100 jardów zestrzelić muchę nie zabijając jej. W odcinku Błękitny duch, pomagają Zhao złapać Awatara.

Wojsko Królewskie Edytuj

Procesión Real.png

Naród Ognia: Wojsko Królewskie.

Naród Ognia: Wojsko Królewskie

Królewskie Wojsko Narodu Ognia znany także jako Imperial Ogień Mistrzów, była elitarna jednostka firebenders obsługujących ogień Pana jako swojego osobistego strażnika i rodziny królewskiej z Narodu Ognia.Imperialni Kapitanowie, ochrony osobistej był ogień Pana i jego rodziny. Pałac kustosz i monitorować wejście i poza miasto. Gdy członek rodziny królewskiej opuszczają Pałac, jeden Imperial Escort Elite 30 dla ochrony.

Banda Nosorożców Edytuj

Banda Nosorożców

Banda Nosorożców elitarna grupa kawalerii Narodu Ognia. Składa się z pięciu wysokich wojowników, z których każdy jest biegły w swojej broni. Grupa porusza sie na nosorożcach. Gang kierowany przez pułkownika Monk, który kiedyś służył Iroh. On jest groźnym przeciwnikiem, ponieważ jego bezwzględny.

Najeźdźcy z południa Edytuj

Najeźdźcy z południa

Najeźdżcy z Południa to żołnierze Narodu Ognia.To oni właśnie zabili matkę Katary. W odcinku Najeźdźcy z Południa Zuko pomaga Katarze zemścić się na żołnierzu który zabrała jej matkę. Przy tym Zuko próbuje ponownie zdobyć zaufanie Katary. Najeźdżcy z Południa mają na banderach morskie kruki.

Wykaz ważniejszych zleceń Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki