FANDOM

Procesión Real.png

Królewskie Wojsko Narodu Ognia

Królewskie Wojsko Narodu Ognia znany także jako Imperiał Mistrzów magii ognia, była elitarną jednostką magów ognia obsługujących władcę ognia, jako swojego osobistego strażnika i rodziny królewskiej z Narodu Ognia.

Funkcje Edytuj

180px-Firenobles.png

Wojsko ochrania Zuko przed tłumem

Imperialni Kapitanowie, ochrony osobistej pilnowali władcę ognia i jego rodzinę. Pałac kustosz monitoruje wyjście poza miasto. Gdy członek rodziny królewskiej opuści Pałac, jedna jednostka wojska idzie z nim chronić go.

Hierarchia poleceń Edytuj

Azula's ship captain.png

Kapitan okrętu Azuli

Kapitan prowadzi duże obciążenie na ramionach, jak by był za jednego z najbardziej imponujących jachtów Narodu Ognia.  Ten człowiek jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo marynarzy, a to jest poza Pałacem Królewskim. Jego głównym zadaniem jest dbanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania statku.

Stroje Edytuj

Procesion real de negro.png

Stroje Wojska

Członkowie nosili hełmy Królewskiej zbroi wojskowej. Miały trzy główne i dwa mniejsze punkty. Były trzy czerwone plamy na górnej części, dwa otwory na oczy, i fragmenty otworów kształtowych ustach. Kapitanowie wyróżniały się tym, że kaski mieli ten sam ogólny wygląd, ale nie mieli maski. W odcinku Kometa Sozina, część 1: Król Feniks Ozai oświadczył, że Król Feniks, nosi mundur członków Królewskiego wojska. Była to odwrócona wersja oryginalnego koloru (ten, który był czarny w oryginale był czerwony u Króla Feniksa i odwrotnie).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki