FANDOM

314TheBoilingRockPart13.jpg
Wrząca skała
Położenie
Lokalizacja

Naród Ognia

Władza
Pozycja

Więzienie

Położenie na mapie
Mapa ognia
Lokalizacja

Wrząca skała - więzienie które położone jest na terytorium Narodu Ognia. Znajduje się wewnątrz nieaktywnego wulkanu, który wciąż jest gorący do tego stopnia, że woda w nim się gotuje. Znajdują się w nim jeńcy wojenni, przestępców i zbirów. Jest to najbardziej rygorystyczne więzienie na ziemiach Narodu Ognia. Na terenie obiektu nie wolno więźniom używać magii.Każdy delikwent, który niepodporządkuje się rozkazowi jest natychmiast wysyłany do chłodziarki ( w których panuje minusowa temperatura , dlatego dla magów ognia jest to bardzo surowa kara). Chłodziarki są dobrze izolowane od wewnątrz i zewnątrz by chłód utrzymywał się na stałym poziomie bez względu na to jaka temperatura panuje na zewnątrz nich. Nikomu nie udało się stamtąd uciec (z wyjątkiem Sokki i Zuko). Do więzienia można dostać się tylko przy pomocy gondoli zawieszonej nad wrzącym jeziorem. Gondolą przywożeni są nowi więźniowie. Naczelnikiem karceru jest wuj Mai. W odcinku "Wrząca Skała: Część 1" i "Wrząca Skała: Część 2" Sokka wraz z Zuko odbiją Hakodę i Suki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki