FANDOM

314TheBoilingRockPart13
Wrząca skała
Położenie
Lokalizacja

Naród Ognia

Władza
Pozycja

Więzienie

Położenie na mapie
Mapa ognia
Marker

Wrząca skała - więzienie które położone jest na terytorium Narodu Ognia. Znajduje się wewnątrz nieaktywnego wulkanu, który wciąż jest gorący do tego stopnia, że woda w nim się gotuje. Przetrzymywani są w nim jeńcy wojenni i przestępcy (po nieudanej inwazji na stolicę Narodu Ognia do więzienia trafili członkowie plemienia wody wraz z ojcem Sokki i Katary). Jest to najbardziej rygorystyczne więzienie na ziemiach Narodu Ognia. Na terenie obiektu nie wolno więźniom używać magii. Każdy delikwent, który nie podporządkuje się rozkazowi jest natychmiast wysyłany do chłodziarki (rodzaj karceru w których panuje minusowa temperatura , dlatego dla magów ognia jest to bardzo surowa kara). Chłodziarki są dobrze izolowane od wewnątrz i zewnątrz by chłód utrzymywał się na stałym poziomie bez względu na to jaka temperatura panuje na zewnątrz nich. Nikomu nie udało się stamtąd uciec (z wyjątkiem Sokki i Zuko). Do więzienia można dostać się tylko przy pomocy gondoli zawieszonej nad wrzącym jeziorem. Gondolą przywożeni są nowi więźniowie. Naczelnikiem karceru jest wuj Mai. W odcinku "Wrząca Skała: Część 1" i "Wrząca Skała: Część 2" Sokka wraz z Zuko odbiją Hakodę i Suki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki