FANDOM

Race cars

Wyścigowy Satomobil.

Wyścigowy Satomobil są samochody produkowane przez przyszłych Industries. Hiroshi Sato stworzył markę po przekonać bogatego bankiera do inwestowania w produkcję samochodów do wspólnego obywateli, a jego córka, Asami, później objął stanowisko szefa firmy.Satomobile spopularyzował stosowanie napędzanych silnikami benzynowymi, które ostatecznie miały występowania nad parowozów ze względu na swoją praktyczność w użyciu na małą skalę.

Historia Edytuj

Po osiedlających się w rezydencji, Mako i Bolin, jak również Asami, zaprosił Avatar Korra na wizytę. Kiedy zapytał, co było Avatar beczki na dzień, Asami powiedział jej, że miał coś "ekscytującego w myśli". Zabrała jej przyjaciół do testu i oczywiście, widząc zainteresowanie Korra jest, zapytał ją, czy może prowadzić. Po otrzymaniu negatywnej odpowiedzi od Korra, który zauważył, że ona wiedziała, jak do "jazdy" Niedźwiedź polarny pies, Asami oferowane zabrać ją do biegu na torze.

Korra driving satomobile

Korra uczy sie jezdzic Satomobilem.

Awatar podnieceniem akceptowane, a dwie dziewczyny umieścić na kaskach i wsiadł do samochodu wyścigowego wyścig z jednym z kierowców testowych. Asami jeździliśmy w poszukiwaniu niemal całą jazdę, ale ze względu na ryzykowne posunięcie, udało jej się wyprzedzić konkurencję w ostatecznym zwycięstwie rozciąganiem i roszczenia.

W 171 ASC po Harmonicznej Konwergencji Korra uczyla sie kierowac satomobilem wyscigowym lecz nienajlepiej jej to szlo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki