FANDOM

Xing Ying
Xing Ying
Informacje biograficzne
Narodowość

Krolestwo ziemi

Pochodzenie

Krolestwo Ziemi

Wiek

Brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Brazowe

Włosy

Brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Powietrza

Zajęcie

brak

Przynależność

Oficjalny Fan Klub Avatara Aanga

Debiut

Obietnica

Xing Ying był jednym z założycieli, a tylko prezes działu Yu Dao Dziennika Oficjalny Fan Klub Avatara Aanga. Uczyła sposoby Nomadów powietrza przez Avatar Aang i stał się jednym z pierwszych Acolytes lotniczej, wraz z resztą drużyny.

Historia Edytuj

Field trip.png

Xing ze swoim fan klubem ciesza sie ze leca na wycieczke

Po zakończeniu rozmów pokojowych w Yu Dao, Xing Ying był obecny podczas Kori Morishita dumnie ogłosił nowy koalicyjny rząd miasta . Następnie dołączyła do innych uczestników na uroczystości bankiet. Po drodze , że został poproszony przez Aanga , czy wiedziała, że ​​z żadnym innym Air Acolytes spóźnienie na uroczystości, na co ona odpowiedziała, że ​​każdy, kto miał być obecny już tam był . Gdy Aang lewo gonić tajemnicze postaci widział , ciągnęła się do sali bankietowej i znaleźć sobie miejsce z Yee-Li, Jingbo , Sokka , Katara i Toph Beifong .

Gdy Aang wrócił później podekscytowany , aby usłyszeć go poinformować, że będzie towarzyszący munastępnego dnia na wycieczce było . Xing Ying był zachwycony , aby dowiedzieć się więcej o Festiwalu Yangchen za , wykrzykując , żeobchody święta brzmiało wspaniale. Kiedy Toph odmówił łuk na pomnik , który byłpierwszą częścią uroczystości i obraził się wakacje , Aang nauczył Xing Ying , żeprawda Air Nomad pozwala obelgi przekazać je w celu zachowania wewnętrznego spokoju . Xing Ying nie uczestniczyć w ceremonii kłaniając i jej emocje na obchody święto wzrosła dopiero po tym . W następnym etapie , wyjęła jej flet i dołączył Aang w tworzeniu muzyki tradycyjnej Air Nomad towarzyszyć spacer Grupy wobec świętej łące , gdzie zostały wyznaczone , aby cieszyć się uroczysty posiłek.

Xing Ying concerned.png

Xing Ying wyraziła zaniepokojenie Aanga, kiedy po raz kolejny zauważyłem ducha Yangchen w ogniu na Earthen Rafinerii.

Ich spacer doprowadził ich do miasta , powodując Xing Ying zapytać Aang jeśliświęte łąka została umieszczona za nim. Kiedy okazało się, żemiasto zostało zbudowane na szczycie świętej ziemi , była równie zrozpaczony jak Aang . Gdygrupa odważył przez miasto , towarzyszyła Aang , Katara i inne Akolitów powietrza w kierunku obszaru ogrodzony - off , z któregoodrażający zapach powstały. Wzięła przyjemność catapulted w powietrzu przez earthbending Aang nad ogrodzeniem i przyłapania z jego airbending .

Jednak wkrótce potem , że zostały odkryte , a następnie zaatakowany przez czterech strażników rafinerii , którzy chcieli wyrzucić ich z prywatnych powodów do wkroczenia . Ona po raz kolejny otrzymał lekcję na temat Air Nomad tradycji , a mianowicie unikanie konfliktu , chyba że jest to absolutnie konieczne , a nawet wtedy , kontakt powinien być ograniczony do minimum . Ona brawami Aang za demonstrację lekcji za pomocą jego airbending niech strażnicy atakują pukać się nawzajem. Uczęszczała objazd Earthen Pożarnej Rafinerii z innymi, choć martwi się , kiedy Aang wzrósł ponownie wpatrywał się w odległości do objawienia Yangchen jest , który był widoczny tylko dla niego.

Ogodei captured three Air Acolytes.png

Xing Ying zostala schwytana razem z Yee-Li i Jingbo przez Ogodei.

Kiedy Lao Beifong nakazał Banda Nosorożców eskortować klub avatara i akolitów powietrza na terenie rafinerii, Xing Ying był zdezorientowany, dlaczego Aang i pozostali przybrał postawę bojową, zgadzając się z Yee-Li, że to szalone, jak wiele zasad mieli już złamane jako akolicy. Jak bitwa wybuchła akolikom kazano znaleźć bezpieczniejsze miejsce, choć znaleźli ich droga zostala zablokowana przez Ogodei, który groził im. Xing Ying i Yee-Li zostały zapisane przez Jingbo, który prowadził Banda Nosorożców za pomocą wózka widłowego. Xing Ying zatrzymała młodzik z pościgu Ogodei.Ogodei podkradl się do nich, i zostali przywiązani metalowym łańcuchem, a Jingbo została, schwytany za kołnierz. Zostal wkrotce uratowany przez Toph.

Charakter Edytuj

Xing Ying proposal 3.png

Xing Ying przejeta zachowaniem Aanga.

Xing Ying jest bardzo pomocna i przyjacielska. Z charakteru jest bardzo spokojna i opanowana. Potrafi dogadać się z każdym i ewentualnie zaprzyjaźnić. Darzy Aanga wielkim szacunkiem i chwali. Czasami bywa uciążliwa. Bardzo przejmuje się problemami Avatara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki