FANDOM

Yee-Li
Yee-Li
Informacje biograficzne
Narodowość

Krolestwo ziemi

Pochodzenie

Krolestwo ziemi

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

brazowe

Włosy

brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Powietrza

Zajęcie

Brak

Przynależność

Oficjalny Fan Klub Avatara Aanga

Debiut

Obietnica

Yee-Li to jedena z założycielek Dzienniku Fan Clubu Aanga. Była później uczył sposobów Nomadów powietrza przez Aanga się i stał się jednym z pierwszych Acolytes Air.

Historia Edytuj

Field trip.png

Yee-Li zadowolona ze jedzie na wycieczke

Po zakończeniu rozmów pokojowych w Yu Dao, Yee - Li uczestniczyli w bankiecie z okazji nowo wybranego rządu koalicyjnego miasta. Gdy Sokka powiedział jej spróbować danie kaczka żółwia , odmówiła grzecznie , stwierdzając, żeAir Ministranci następnie praktykę Air Nomad wegetarianizmu . Gdy Aang dołączył do ich grupy , Yee - Li podekscytowany , aby usłyszeć go poinformować, że będzie towarzyszący munastępnego dnia na wycieczce było .

Yee - Li był zachwycony , aby dowiedzieć się więcej o Festiwalu Yangchen i podekscytowany perspektywą , aby móc grać w swoje talerze w ramach obchodów . Kiedy Toph odmówił łuk na pomnik , który byłpierwszą częścią uroczystości i obraził się wakacje , Aang nauczył Yee -Li i innych Akolitów żeprawda Air Nomad pozwala obelgi przekazać je w celu zachowania wewnętrznego spokoju . Yee - Li nie uczestniczyć w ceremonii kłaniając i jej emocje na obchody święto wzrosła dopiero po tym , wykrzykując , że już być niesamowite. W następnym etapie , wyjęła jej talerze i dołączył Aang w tworzeniu muzyki tradycyjnej Air Nomad towarzyszyć spacer Grupy wobec świętej łące , gdzie zostały wyznaczone , aby cieszyć się uroczysty posiłek. Jednak jej wejście muzyczne pogarsza Toph , którzy w końcu użyła metalbending zniszczyć urządzenie.

Trespassing on the refinery's grounds.png

Mimo, że początkowo zainteresowane o legalności swoich działań, Yee-Li szczęśliwie po Aang i innych, na terenie prywatnej ziemnych Ognia rafinerii do zbadania prowadzenie Yangchen za.

Ich spacer doprowadził ich do miasta , który został zbudowany na szczycie świętej łąki , powodując Yee - Li być równie zrozpaczony jak Aang . Gdygrupa odważył przez miasto , towarzyszyła Aang , Katara i inne Akolitów powietrza w kierunku obszaru ogrodzony - off , z któregoodrażający zapach powstały. Gdy Aang wskazano jadą ominąć płot , że obawy co do legalności tego działania , choć Aang szczotkowane je stwierdzając , że toogrodzenie , które nie powinno tam być , a nie oni. Gdy Aang następnie użył earthbending i airbending podnieść ich całego ogrodzenia , zawołała radośnie , jak kocha byciepowietrza Akolita . Jednak wkrótce potem , że zostały odkryte i zaatakowany przez czterech strażników rafinerii , którzy chcieli wyrzucić ich z prywatnych powodów do wkroczenia .

Ona po raz kolejny otrzymał lekcję na temat Air Nomad tradycji : uniknąć konfliktu , chyba że jest to absolutnie konieczne , a nawet wtedy , kontakt powinien być ograniczony do minimum . Wraz z innymi akolitów, że brawa Aang za demonstrację lekcji za pomocą jego airbending niech strażnicy atakują pukać się nawzajem. Uczęszczała objazd Earthen Pożarnej Rafinerii z innymi, choć martwi się , kiedy Aang wzrósł ponownie wpatrywał się w odległości do objawienia Yangchen jest , który był widoczny tylko dla niego .

Ogodei captured three Air Acolytes.png

Yee-Li zostala schwytana razem z Xing Ying i Jingbo przez Ogodei.

Kiedy Lao Beifong nakazał Banda Nosorożców eskortować klub avatara i akolitów powietrza na terenie rafinerii, Xing Ying był zdezorientowany, dlaczego Aang i pozostali przybrał postawę bojową, zgadzając się z Yee-Li, że to szalone, jak wiele zasad mieli już złamane jako akolicy. Jak bitwa wybuchła akolikom kazano znaleźć bezpieczniejsze miejsce, choć znaleźli ich droga zostala zablokowana przez Ogodei, który groził im.

Xing Ying i Yee-Li zostały zapisane przez Jingbo, który prowadził Banda Nosorożców za pomocą wózka widłowego. Xing Ying zatrzymała młodzik z pościgu Ogodei.Ogodei podkradl się do nich, i zostali przywiązani metalowym łańcuchem, a Jingbo została, schwytany za kołnierz. Zostal wkrotce uratowany przez Toph.

Charakter Edytuj

Yee-Li proposal 2.png

Yee-Li ukazuje swoj sympatyczny i przyjacielski charakter.

Yee-li jest bardzo pomocna i przyjacielska.Jej charakter jest bardzo spokojny i opanowany potrafi dogadac sie z kazdym i zaprzyjazniac.Dazy Aanga wielkim szacunkiem i chwala.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki