FANDOM

Yin

Yin
Informacje biograficzne
Narodowość

Królestwo Ziemi

Pochodzenie

Królestwo Ziemi, Ba Sing Se

Wiek

88

Narodziny

83 AG

Śmierć

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Zielone

Włosy

Siwe

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Zainteresowania miłosne

Brak

Ulubiona broń

Brak

Styl(e) walki

Brak

Zajęcie

Babcia, matka

Debiut

Królowa Ziemi

Ostatni występ

brak

Yin jest rezydentem od dolnego pierścienia z Ba Sing Se, gdzie jej rodzina jest właścicielem małego owoców stoiska. Ona jest matką San i Tu ojca, jak i babcia Bolin, Mako i Tu.

Historia Edytuj

Yin welcom Bolin and Mako

Yin wita Bolina i Mako.

W 171 ASC, Yin powitała wnuków i Mako, Bolin, po przybyciu w Ba Sing Se dolnego pierścienia. Nieświadomy, że zapytał o jej syna i córkę, teściowa i został zniechęcony do odkrycia, że ​​zostali zabici, gdy Bolin i Mako byli młodzi.

Yin boleśnie słuchał jak ojciec TU przypomnieć okoliczności, które doprowadziły do opuszczenia San Ba Sing Se w Miasta Republiki. Po historii, prowadziła Mako i Bolin do pokoju, gdzie pokazał im ich ojciec napisał list, który zawierał fotografię młodej Mako i Bolina wraz z rodzicami. Yin wyraziła rozczarowanie nie spełniające jej córka-in-law, ale stwierdził, ze jak jej wnuki dorastał, że była dobrą kobietą. Otrzymała czerwony szalik Mako, że należał kiedyś do Sanu, jako młody mag ognia stwierdził, że jego rodzice nie chcieli, żeby to mieć. Podczas kolacji, ona upomniała członków jej rodziny za mówienie negatywnie o Ziemi Królowej Hou-Ting, przed dmuchanie buzi do portretu na jej cześć.

Kiedy Mako i Bolin wydostali sie z wiezienia podlecieli sterowcem pod dom Yin i zabrali cala rodzine mimo ze Yin chciala zostac. Potem Yin poznala Korre mowiac jej ze ma duze muskuly.

Rodzina Edytuj

Yin

Chow

San

Kobieta z Narodu Ognia

Tu

Mako

Bolin

Więcej z Fandomu

Losowa wiki