FANDOM

Yin jest rezydentem od dolnego pierścienia z Ba Sing Se, gdzie jej rodzina jest właścicielem małego owoców stoiska. Ona jest matką San i Tu ojca, jak i babcia Bolin, Mako i Tu.

Historia Edytuj

Yin welcom Bolin and Mako

Yin wita Bolina i Mako.

W 171 ASC, Yin powitała wnuków i Mako, Bolin, po przybyciu w Ba Sing Se dolnego pierścienia. Nieświadomy, że zapytał o jej syna i córkę, teściowa i został zniechęcony do odkrycia, że ​​zostali zabici, gdy Bolin i Mako byli młodzi.

Yin boleśnie słuchał jak ojciec TU przypomnieć okoliczności, które doprowadziły do opuszczenia San Ba Sing Se w Miasta Republiki. Po historii, prowadziła Mako i Bolin do pokoju, gdzie pokazał im ich ojciec napisał list, który zawierał fotografię młodej Mako i Bolina wraz z rodzicami. Yin wyraziła rozczarowanie nie spełniające jej córka-in-law, ale stwierdził, ze jak jej wnuki dorastał, że była dobrą kobietą. Otrzymała czerwony szalik Mako, że należał kiedyś do Sanu, jako młody mag ognia stwierdził, że jego rodzice nie chcieli, żeby to mieć. Podczas kolacji, ona upomniała członków jej rodziny za mówienie negatywnie o Ziemi Królowej Hou-Ting, przed dmuchanie buzi do portretu na jej cześć.

Kiedy Mako i Bolin wydostali sie z wiezienia podlecieli sterowcem pod dom Yin i zabrali cala rodzine mimo ze Yin chciala zostac. Potem Yin poznala Korre mowiac jej ze ma duze muskuly.

Rodzina Edytuj

Yin

Chow

San

Kobieta z Narodu Ognia

Tu

Mako

Bolin