FANDOM

Overview of Yu Dao.png

Yu Dao

Yu Dao była dawna kolonia Narodu Ognia znajduje się w zachodniej Królestwa Ziemi. To była scena z wielkiego napięcia podczas wysiłków dekolonizacyjne, które nastąpiły po wojnie stuletniej ze względu na trudności w pracy z usunięcia cywilów Narodu Ognia, z których wielu nie mieszkali w mieście od pokoleń.Burmistrz miasta pod koniec wojny był Morishita. Wraz ze wszystkimi innymi koloniami Narodu Ognia całej ziemi Królestwa, Yu Tao stał się częścią Rzeczypospolitej Obojga Narodów Zjednoczonych po zakończeniu wojny. 

Historia Edytuj

200px-Yu Dao city streets.png

Ulice Yu Dao, tętni życiem obywateli zarówno Narodu Ognia i Ziemi Królestwa.

Przed Narodu Ognia kolonizacji , Yu Dao byłkiepski zaścianka wieś ​​. Kiedy osadnicy przybyli do Narodu Ognia okolicy, jednak, że wszystko się zmieniło . Wraz z cywile Ziemia Brytania już mieszkających w okolicy,Naród Ognia stworzyli kwitnącą przemysłu metalowego , który stał się jednym znajlepszych na świecie . Mała wioska urosła do kwitnącej , kosmopolityczne miasto . Dzięki unikalnej mieszania Ziemia Brytania i kulturze Narodu Ognia , Yu Tao stał się jednym z najbogatszych miast na świecie . Według Pana Ognia Zuko ,kolonia Yu Dao się najwspanialsze metalu jakiegokolwiek narodu .W 100 ASC , w końcu sto lat wojny , Ziemia i Ogień Król Kuei Pan Zuko zgodził się rozpocząć ruch Harmonia renowacji, mający na celu usunięcie wszystkich kolonii Narodu Ognia z terytorium Królestwa Ziemi . Jednak Yu Dao stanowiły szczególny problem ze względu na jego wiek , jak wiele rodzin mieszkała w mieście od ponad stu lat i odłożyć głębokie korzenie w okolicy. Małżeństwo między obywatelami Królestwa Ziemi i Ognia Narodu było powszechne , powodując obywatele Królestwa Ziemi i Ognia Nation odczuwać pokrewieństwo wobec siebie poza ich narodowości . Doprowadziło to do konfliktu między Avatar Aang , Lord Ognia Zuko i Ziemi Króla Kuei . Po przełamaniu jego związek z Awatar Roko z powodu rozbieżności dotyczących , jak poradzić sobie z sytuacją , Aang wszedł Avatar państwo oddzielić od otaczającego kolonię lands.The konflikt został ostatecznie rozwiązany z utworzeniem Stanów Rzeczypospolitej Obojga Narodów , który stał się Yu Dao część .

Opór Yu Dao Edytuj

Information icon.png Osobny artykuł: Opór Yu Dao

Więcej z Fandomu

Losowa wiki