FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Odcinek-Z przeszłości.png
"Z przeszłości"
Informacje
Księga

Powietrze

Odcinek

9/52

Premiera
(Polska)

21 października 2012

Położenie odcinka
← Poprzedni

Spotkanie biegunów

Następny →

Wojna

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Z przeszłości (ang. Out of the Past) to dziewiąty odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 9 czerwca 2012 roku w Stanach Zjednoczonych i 21 października 2012 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Tarrlok wywozi korre szuka ja druzyna ktora po czasie dowiaduje sie ze tarrlok ja porwal Mako rusza by ja ocalic a tarrlok ucieka .Kiedy jest sam atakuje go Amon i zamyka w wiezieniu

Opis Edytuj

Po Tarrlok dociera do kryjówki znajdują się w odległości górach w pobliżu Republic City, używa bloodbending lewitować Korra i zablokować ją w metalowym pudełku . Zostawia ją uwięziony .

Następnego dnia rano, Tenzin dzwoni telefon jak on sypia z Pema i Meelo . Kiedy Meelo podnosi słuchawkę , stwierdza jego niezadowolenie z wczesności wezwania i ma nadzieję, że to jest ważne. Tenzin bierze telefon od niego i jest zaskoczony , aby dowiedzieć się , że Korra została porwana .
200px-Investigation at City Hall.png

JakAirbender przybywa w City Hall , odkrywa Tarrlok o jego ramię traktowane przez uzdrowiciela i rozmawiając z Głównego Saikhan wraz z reporterów na scenie . Ponieważ pytania Tenzin mu o wydarzeniach , Tarrlok kłamstwa, stwierdzając, że Korra został schwytany przez Equalists po przyszła do jego biura wymagających jej przyjaciele zostać zwolniony. Tarrlok sfabrykowane całą scenę jako atak przez Equalists , sadzenie Equalist narzędzi takich jak rękawiczki elektrycznym i Equalist Bola wokół sceny sprawiają, że wydaje się przekonujące , nawet celowo prądem się na ramieniu .

Jak Lin Beifong , obecnie w szpitalu , słyszy z wydarzeń w radiu , że metalbends jej zbroję z powrotem, zdejmuje Metalbending siły policyjne odznaki szef , wkłada płaszcz i wyrusza do siedziby policji. Tam ratuje Asami , Mako i Bolin z więzienia , informując ich o Awatara porwania . Te trzy są w szoku , aby usłyszeć to od Lin , zwłaszcza Mako , który jest oszołomiony i nie chce uwierzyć, że odszedł. Kiedycztery podejścia Tenzin ,Radny jest zaskoczony, że Lin zrezygnował jej pobytu w szpitalu , jak również fakt, że trzy nastolatki były z więzienia . Lin przypomina Tenzin stwierdzenie Korra jest ważniejsze i decydują się szukać Awatara razem. Lin teorię, że w celu znalezienia Korra , być może będą musieli szukać pod ziemią, do której Asami zgadza , gorzko wspominając ojca podziemną fabrykę . Bolin akcji jego pomysł , że Equalists może używać tunele , aby przejść do podziemia, przypominając, jak to brzmiało jak Equalists pojechaliśmy przez tunele , kiedy został porwany podczas pracy dla triad .

200px-Older Aang and Toph.png

Starając się uciec metalowe pudełko ustanowionego Tarrlok , Korra zaczyna krzyczeć o pomoc i walić boki pięściami w próżnej nadziei , że ktoś usłyszy . Po realizacji daremności jej działań , siada , podczas gdy idea Tenzin w medytacji , aby dowiedzieć się wiadomość Aang wkracza zdanie. Ona medytuje i skutecznie ma wizje dotyczące przeszłości, Aang jest . W swojej wizji , widzi Aang i Toph Beifong rozmawia obok metalbending policjantów . Toph mówi Aang , że nie trzeba być tutaj , jak ona może sobie z tym poradzić . Aang odpowiedzi , mówiąc, że jeśli zeznania świadków są prawdziwe, że nie mają do czynienia z normalnym zbrodniarza , co jego zaangażowanie w tej sytuacjikoniecznością. Toph twierdzi, na jego prośbę Aang rozmów przez jego przezwisko z dzieciństwa " Twinkle Toes " , w którym staje się on niezadowolony , mówiąc, że jest zbyt stary, żeby zadzwonił, że już i prosi ją , aby zatrzymać się z pseudonimów , ale Toph niechcenia odpowiada , że nie może zrobić. Wizja rozwija się , że z Aang i Toph w kuchni Kwong za zatrzymanie Yakone jego domniemanych zbrodni na zeznania świadków . Wizja kończy się Korra zadowolony , że ona była w stanie połączyć się z jej dawnego życia .

Mako.jpeg

Mako atakuje rownosciowca

Jak Lin, Mako , Tenzin , Bolin i Asami zlokalizować tunel w zaśnieżonych ulicach Republic City,były szef policji prowadzi ich przez ciemne fragmenty używając jej sejsmiczne sens. Mako zauważyć, przejmuje inicjatywę , Asami czuje jego determinację , aby znaleźć Korra jako nieprawidłowe , a ona staje się discomforted . Później prosi Bolin jeśli mają wspólne uczucia do siebie . Bolin mówi jej, że oni faktycznie pocałował raz podczas turnieju , ale że to " nic wielkiego " i musiała się o nic martwić , ku jej przerażeniu . Asami nie jest przekonany otuchy Bolin i staje się smutny . Grupa dostrzega dwa Equalists na motocyklach wprowadzanych tajne przejścia i obserwuj . Zespół ostatecznie osiąga duży podziemny . Oni pokład mały wóz tramwajowy , w których stają się przez tunel na drugą stronę . Po zlokalizowaniu więzienie Lin Beifong ratuje swojego byłego policjanta , który stracił podczas zginania ich niewoli . W korytarzu , Mako gniewnie przesłuchuje się Equalist o miejscu pobytu Korra , pokazując, że jest zdeterminowany, by ją odnaleźć . On jest do boli Equalist gdyczłowiek odrzuca ideę , że zdobyli Avatara i twierdzi, że nigdy nie Equalists zaatakowały ratusz . Tenzin , w szoku , wywodzi , że oświadczenie Tarrlok byłobezczelne kłamstwo i że on był tym, który porwał Korra cały czas.

Alarm to brzmi , zmuszajączespół do ich ucieczki . Bolin używa earthbending opóźnić wózek kolejową o realizacji Equalist chi blokerów , ale Lin spoty porucznik chi blokery, oraz zbiorniki mecha , że przybywają na końcu tunelu , aby zablokować zespół ucieka . Lin, jednak unika je za pomocą metalowej rury w ziemi , przebijając dziurę w dachu z jej earthbending , a następnie przebicie drugiego prowadzi do ulic .

Tymczasem nurkowania Korra głąb jej wizji , świadkami próby Yakone za . Przewodniczący Sokka i reszta Republiki Zjednoczonych Rady wysłuchać oskarżeń wobec Yakone . Prokuratura oskarża Yakone wskrzeszania bloodbending ,technika, która została tabu te wszystkie lata , popierana przez zeznania świadków . Liczniki adwokat , przypominając im o rzadkość takiej umiejętności . Dodaje do jego wypowiedzi na temat umiejętności w rejestracji , w którymBender może wykonać technikę w pełni księżyca , a świadkowie twierdzą, że widzieli Yakone bloodbending każdy dzień inny niż dzieńpełni księżyca jest obecny .
200px-Yakone being tried.png

Prawnik Yakona broni oskarżonego

Po pewnym czasie , Sokka ogłasza werdykt Rady . Wyjaśnia, jak w jego czasach , walczył o firebender zdolna do produkcji ogień z głową, pokonując go z jego " bumerang wierny " i jak przed Toph Beifong odkrył metalbending , wszyscy myśleli , że te metody były niemożliwe . On rządzi , że podczas bloodbending jest rzeczywiścierzadkie umiejętności , jego dotychczasowe doświadczenie nauczyło go , że są ludzie zdolni umiejętności uznane za niemożliwe do zrobienia i że Yakone jest jednym z nich . ZatemRada nakłada że Yakone jest " winny wszystkich zarzutów " i skazany na " dożywocie " .

Po wyroku , Yakone zajmuje stanowisko podczas gdy jego oczy wydają się wypukłości . W tym czasie, Sokka jest bloodbent , ze jego ciało contorting woli Yakone za . Toph próbuje interweniować metalbending , ale ona też jest obezwładniony . Yakone idzie na bloodbend wszystkich w pokoju , nawet Aang , który zmagał się z nim skontaktować .
200px-Tarrlok bloodbending at City Hall.png

Tarrlok tka krew na druzynie avatara

Jak Tenzin , Lin , Mako , Bolin i Asami przyjazd w City Hall , spotykają się z resztą Rady i Dyrektora Saikhan . Lin i jej były kapitan akcji zimne powitanie. W międzyczasie Tarrlok przybywa domagając wieść o Avatar. Tenzin jednak zarzuca mu zrobione po jej cały czas. Tarrlok zaprzecza , alestrona rada mówi Tenzin i reszta , że był świadkiem Tarrlok umieścić Korra w tył ciężarówki . Lin pyta go , dlaczego on mówi te informacje teraz . On odpowiada, że ​​bał się na początku, że Tarrlok by użyć jego zdolności do bloodbend bez obecności pełni księżyca . Jakogrupa zbliża Tarrlok , Tenzin radzi mu, aby ułatwić na siebie i zrezygnować. Tarrlok , rezygnacją wszystkie pozory , ogłusza wszystkich przez bloodbending i sprawia, że ​​jego ucieczkę .

Jakogrupa w ratuszu odzyskuje , Bolin stwierdza , że miał straszny sen, w którym Korra została podjęta przez bloodbender . Asami mówi , że jego marzeniem było prawdziwe i Tarrlok zapukał je. Grupa decyduje , że jedynym sposobem na znalezienie Korra jest iść po Tarrlok .

Nurkowań Korra jeszcze głębiej w jej przeszłości doświadczeń życiowych , a świadkowie Yakone siła toph
200px-Aang energybending Yakone.png
odblokować swoje kajdanki przez bloodbending . Gdy jego ręce są wolne , on puka wszystkich, z wyjątkiem Aang , nieprzytomnego . Yakone następnie unosi go w powietrze i śmieje się z jego bezradności , do których odpowiedzi Aang , że nie będzie się od niej. Yakone znowu się śmieje , obiecując wrócić jednego dnia i podbić miasto Republic , i rzuca go na schodach wbić go nieprzytomnego . Następnie pozostawia Ratusz i wspina się na Konnej strusia przewozu. Gdy wyrusza , Avatar Aang wchodzi w stan Avatar i goni po Yakone , stosując skuter powietrza. Aang airbends przewozu , powodując awarię po drugiej stronie ulicy . Kiedy zamyka się na wózku , Yakone podskakuje i bloodbends Aang , aby zatrzymać jego atak . Yakone oświadcza, że ​​ma zamiar zakończyć życie Aang jest raz na zawsze , lewitacji go i próbuje złamać mu kark. Kiedy był już prawie na śmierć , Aang wchodzi w stan Avatar i bez wysiłku pokona bez kontroli Yakone nad nim. Aang earthbends Yakone , uniemożliwiając jego ruch , a postępy w jego kierunku . Następnie wykorzystuje energybending na Yakone , więc odbierając przestępcy waterbending i jego zdolności do bloodbend . Jak wizja Korra pochodzi do końca, ona rozumie , że jej wizje były sposobem Aang jest próbować ją ostrzec o Tarrlok .
200px-Amon fighting Tarrlok.png
Tarrlok przybywa na komórki Korra za , mówiąc jej, że jego życie zostało zrujnowane przez nią . Korra wnioskuje , że jego sekret jako bloodbender w końcu wyjdzie, a ponadto , że jest on synem Yakone za . Tarrlok oświadcza, że ​​jest jego synem , aż stał się kimś innym , aby zdobyć miasto Republic . Mówi jej, jak idealne jego plan był przed Korra interweniował ; kontrolowania miasta poprzez pozyskanie ludzi , kontrastujące z ojca nieudanej próbie rządzić miasto Republic poprzez " podbrzusze zgniłe ". Jak Tarrlok mówi jej, że będzie zacząć nowe życie , biorąc ją jako swojego zakładnika , kieruje górę i widzi, Amon , obok niektóre z jego chi -adrenolityków i porucznik . Tajemniczy człowiek za maską opowiada prezes , że jest to " czas na niego, aby być wyrównane " . Tarrlok ripostuje mówiąc, że muszą jeszcze zmierzyć zginanie jak on i przechodzi do korzystania z jego bloodbending odłożyć chi blokery i porucznik . Jednak Amon nadal stoi i zaczyna się rozwijać w kierunku Tarrlok . Tarrlok próbuje ponownie , ale , choć z pewnym trudem , Amon kontynuuje ruch w jego kierunku . Dysząc z przerażenia , Tarrlok pyta Amon , czym jest , i jak on reaguje , po prostu mówiąc, że jest "rozwiązanie " , Amon powstrzymuje Tarrlok a następnie zajmuje jego zginanie.

Jak zleceń Amon swoim ludziom prądem pole względów bezpieczeństwa i podjąć Korra , chwytającego awatara jej opaska na barach w górnej części okna i podnośniki się w górę , aby uniknąć prądu elektrycznego , udaje się okrzyk bólu . Jako porucznik otwiera okno ze znalezieniem tego, co wydaje się byćnieświadomy Korra ,Avatar atakuje je firebending i incapacitates im earthbending , pozwalając jej uciec. Ona rusza z kabiny i od odległości , udaje się uzyskać wgląd Amon Tarrlok uprowadził . Korra waterbends ostre sople na Amona , aby dać jej czas na ucieczkę. Ona przesuwa się w dół góry z Amon widokiem od tyłu i upominanie się poruczniku o ich niedoszacowania niej.

200px-Mako holding Korra.png

Mako niesie Ranna Korre

Jednak na jej drodze w dół , ona wyjazdy na korzeń i zjeżdżalniami kilka metrów po śniegu przed uderzając w drzewo w dół góry , gdzie później zostanie odnaleziony przez Naga , który przynosi ją z powrotem do miasta . Kiedy Tenzin , Lin , Mako , Bolin i Asami jej znaleźć , Tenzin i Lin zaczyna zadawać jej pytania , jak uciekła i gdzie Tarrlok było . Mako spycha je na bok i domaga się dać jej trochę miejsca . Następnie podnosi ją Naga i niesie ją do Oogi , gdzie opowiada jej, jak zmartwiony był i pyta ją, czy jest w porządku . Korra odpowiada z uśmiechem i mówi, że jest w porządku, i że jest zadowolony, że jest tutaj . Mako nosi ją i kładzie ją z tyłu siodła Oogi za . Potem pcha jej włosy z twarzy i szczotkiciętych na twarzy z jego strony , uspokaja ją, że jest bezpieczna.

Zobacz teżEdytuj

LISTA ODCINKÓW KSIĘGI I: POWIETRZE

1. "Witaj w Mieście Republiki"
2. "Liść na wietrze"
3. "Objawienie"
4. "Głos w nocy"

5. "Duch współzawodnictwa"
6. "A zwycięzcą jest..."
7. "Pokłosie"
8. "Spotkanie biegunów"

9. "Z przeszłości"
10. "Wojna"
11. "Trupy w szafie"
12. "Koniec gry"

Księgi: Woda | Ziemia | Ogień| Powietrze| Duchy|Zmiana|Równowaga

Więcej z Fandomu

Losowa wiki