FANDOM

Real-world
Odcinek-Zachodnia Świątynia Powietrza (odcinek)
"Zachodnia Świątynia Powietrza"
Informacje
Księga

Ogień

Odcinek

52/61

Premiera
(Polska)

9 sierpnia 2010

Położenie odcinka
← Poprzedni

Dzień Czarnego Słońca, część 2: Zaćmienie

Następny →

Mistrzowie magii ognia

Transkrypt
Zachodnia Świątynia Powietrza (ang. The Western Air Temple) to pięćdziesiąty drugi odcinek serialu animowanego Awatar: Legenda Aanga. Jego premiera miała miejsce 14 lipca 2008 roku w Stanach Zjednoczonych i 9 sierpnia 2010 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Drużyna Awatara przybywa do Zachodniej Świątyni Powietrza. Katara, Sokka, Aang i Toph ustalają nowy plan, jednak potrzebują nauczyciela magii ognia. W tym momencie do Świątyni przybywa Zuko, który podążał za Appą i planuje uczenie Awatara. Grupa nie zgadzą się na przyjęcie maga ognia i wyrzuca go. Toph, jednak przekonała się do Zuka i udała się do niego w nocy, który zaskoczony poparzył jej stopy. Następnego dnia Toph wraca do Klasztoru, gdzie uzdrawia ją Katara. Chwile później przybywa Człowiek-Spalina i atakuje Drużynę. Zuko udaje się do niego i każe mu odejść, jednak ten nie zwraca na niego uwagi. Sokka atakuje Człowieka-Spalinę bumerangiem i pokonuje go. Po tych wydarzeniach cała grupa zgadza się przyjąć Zuko do swojej grupy. Jednakże Katara nie jest przekonana do Zuko i ostrzega go o wszelkich konsekwencjach zdrady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki