FANDOM

Zhao

Zhao
Informacje biograficzne
Narodowość

Naród Ognia

Pochodzenie

Narod Ognia

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

brazowe

Włosy

brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia

Zajęcie

Admirał

Przynależność

Wojsko w Narodzie Ognia

Debiut

Południowa Świątynia Powietrza (odcinek)

Ostatni występ

Ciemność upada

Zhao to wysokej rangi członek wojska Narodu Ognia. Jest Magiem Ognia i nienawidzi Zuka. Jest bezlitosny i okrutny, tak samo jak Azula. Aby dotrzeć do celu nie cofnie się przed niczym. Jeong Jeong był kiedyś jego nauczycielem, jednak Zhao nie mógł znieść tego, w jaki sposób tamten go nauczał. Nie pozwalał mu na to jego ognisty i impulsywny temperament.Spotykamy go w odcinku "Południowa Świątynia Powietrza", kiedy to wyzwał Zuko na pojedynek Agni Kai.

Zhao nie powstrzymał się od zabicia Tui, Ducha Księżyca. W odcinku "Oblężenie Północy: Część 2", admirał zostaje zabity przez Ducha Oceanu (La).

Historia Edytuj

W młodości uczył magii ognia Zhao prowadzone Jong Jong, który wymagał od niego samokontroli i dyscypliny, ale tylko faktycznie Zhao uczył magii i zdecydowała, że ​​opanowała go na tyle dobrze, uciekł od swego pana. Z tego powodu, jego magia była silna, ale bardzo niebezpieczne. ("Dezerter").W młodości, Zhao służył w armii królestwa Shu ogólne na ziemi. Jako porucznik, znalazł w bibliotece pustyni Wang Shi Tong. Ostrożnie ponownie przeczytać wszystkie zwoje spadek znalazł tekst duchów księżyca i Ocean - Tui i La zamieszkujących Spirit Oasis na Biegunie Północnym. Postanowił zdobyć Północnej Plemienia Wody i zabić ziemskie inkarnacje tych duchów. ("Oblężenie Północy, Część 1") Być może spalił w bibliotece wszystkie informacje na temat Narodu Ognia.

171 ASC Edytuj

Zhao in the Spirit World.png

Uwięziony w swoim najciemniejszej pamięci błędy Zhao, Tenzin dla starszej wersji Avatar Aang, którego rozpaczliwie chciał uchwycić.

Zhao nie zginął, lecz skończył w świecie duchów, zmuszony spędzić wieczność w miejscu znanym jako Mgła Zagubionych Dusz. Wymknął się niestabilności psychicznej, rozkoszując się jego samozwańczymi osiągnięciami po ponad siedemdziesięciu latach po jego klęsce w bitwie z Północy. Gdy Tenzin, Kya i Bumi weszli w mgłę w poszukiwaniu Jinory Zhao zmagał się z Tenzin, którego pomylił z Aangiem, w nadziei odzyskania jego chwały przez uchwycenie Avatara. Zdając sobie sprawę, że Zhao ma urojenia, rodzeństwo zostawiło go w mgle.

Umiejetnosci Edytuj

200px-Zhao attacks.png

Zhao tka ogen

Zhao był biegłym mistrzem magii ognia. W młodości studiował pod okiem Jeong Jeonga, był jednym z najlepszych uczniów mistrza, ale ostatecznie i jego największą porażką. Jeong Jeong próbował uczyć Zhao, że serce tkania ognia potrzebuje kontroli i ograniczania niebezpiecznych niszczycielską siłę ognia, ale Zhao nie słuchał, i skupia się tylko na nauce destrukcyjnych technik. Podczas gdy ten doprowadził go do opracowania bardzo silnych ruchów, został łatwo pokonany przez swoje emocje i stracił kontrolę. Ukazało się to również podczas gdy w obliczu Aanga, spalił trzy własne łódki, gdy Aang ze zwinnością omijał jego wystrzały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki