FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Waterbending scroll.png
"Zwój magii wody"
Informacje
Księga

Woda

Odcinek

9/61

Premiera
(Polska)

14 lipca 2008

Położenie odcinka
← Poprzedni

Zimowe przesilenie, część 2: Awatar Roko

Następny →

Jet (odcinek)

Transkrypt

Zwój Magii Wody (ang. The Waterbending Scroll) to dziewiąty odcinek serialu animowanego "Awatar: Legenda Aanga". Jego premiera miała miejsce 29 kwietnia 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i 14 lipca 2008 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

200px-Running.png

Aangowi śni się koszmar i budzi się. Rano grupa pakuje się, aby polecieć na targ. Gdy szli, zaczepił ich pewien pirat i zachęcił do wejścia na statek. Katara znalazła zwój o Magii Wody. Kapitan chciał za niego 200 sztuk złota, a poza tym miał na niego kupca z Królestwa Ziemi. Aang próbował wytargować go za 2 miedziaki. Bez skutku. Katara potajemnie ukradła przedmiot. Powiedziała Socce i Aangowi, żeby wyjść, bo dziwnie na nich patrzą. Nagle piraci zaczęli ich gonić. Polecieli na Appie, zatrzumując się nad rzeką. Katara chciała spróbować zrobic pojedynczy bicz wodny, ale jej się to nie udaje. Gdy to zaczyna się lepiej powodzić Awatarowi, dziewczyna jest na niego wściekła. Potem go przeprasza. Na statku Zuko, Iroh gra w Pai Sho. Zgubił mu się pionek lotosu. Poszli na ten sam targ co Aang, Katara i Sokka. Kupili róg Tsungi. Weszli na statek. Piraci rozmawiali o Aangu. Zuko podsłuchał ich rozmowę. Zaczeli ze soba współpracować, by złapać Awatara, jednak bezskutecznie.

Fabuła Edytuj

Zuko searching for answers.png To niemożliwe! Gdzie reszta zwoju?!

To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli drażni cię niedobór informacji – rozbuduj go.

Przypisy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Aang używa magii wody poza Stanem Awatara.
  • Ten odcinek to jeden z dwóch odcinków, w którym Zuko śmieje się. Jest głównie zły i zirytowany.
  • Jest to drugi odcinek, w którym pojawia się sprzedawca kapusty.

Szablon:LAOdcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki